Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Lurer du på noe? Anonymous poster hash: 82c7a...6c0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Jeg skrev jo tekst. Fatter ikke hvoror den ikke kom med Jeg lurte bare på om noen vet noe om denne kreftformen, og kanskje kan si noe om det? Jeg har fått diagnosen for litt siden, og har fjernet "flekker" som gikk ganske dypt ned i huden, og den ene må jeg tilbake å fjerne mer av. Er det flere her som har denne diagnosen og kan fortelle meg litt om det? Anonymous poster hash: 4a009...0f9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Jeg skrev jo tekst. Fatter ikke hvoror den ikke kom med Jeg lurte bare på om noen vet noe om denne kreftformen, og kanskje kan si noe om det? Jeg har fått diagnosen for litt siden, og har fjernet "flekker" som gikk ganske dypt ned i huden, og den ene må jeg tilbake å fjerne mer av. Er det flere her som har denne diagnosen og kan fortelle meg litt om det? Anonymous poster hash: 4a009...0f9 Hvorfor, skulle det stå Anonymous poster hash: 4a009...0f9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Huff, hørtes ikke kjekt ut. Anonymous poster hash: 70d28...c6a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 Nei, det er ikke kjekt i det hele tatt Men jeg vet så lite om det, og hadde håpet at noen kan fortelle meg litt om det. Er det ingen her inne som vet noe om denne diagnosen, forløp osv. Anonymous poster hash: 4a009...0f9
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #7 Skrevet 4. januar 2016 https://kreftforeningen.no/om-kreft/kreftformer/hudkreft/ Søk heller på nettet enn å spørre her inne. Søk på sider som ikke er mammaforum ol. Ring Kreftforeningen også, de kan du snakke med på ett generelt grunnlag. Lykke til Anonymous poster hash: e126e...709
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #8 Skrevet 4. januar 2016 http://kreftlex.no/Hudkreft Anonymous poster hash: ca805...b1e
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #9 Skrevet 4. januar 2016 Dette er en kreftform med relativt god prognose Anonymous poster hash: 11f14...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå