Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Har til dags dato aldri fått det til når hun sover, og hun sovner alltid med puppen i munnen om natta. Suger som en helt, for så å sovne helt plutselig. Sliter med at hun er urolig og utilpass de dagene hun har spist mye natten før og dermed slukt masse luft. På dagen kommer rapen som oftest innen få minutter. Kan de rape i søvne, burde jeg prøve lengre? Har flere ganger sittet en halvtime uten at det kommer noevsom helst. Anonymous poster hash: 142df...1f4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Ja. Alltid. Anonymous poster hash: 101a6...cfd
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Plages også av og til med dette. Det eneste som NOEN ganger virker som hjelper her er: først holde henne litt opp i "vanlig" rapestilling mot eller over skulderen, så bikke henne nedover sånn at hun ligger vannrett i armene mine, bysse henne noen ganger sånn, så opp igjen og være litt der, så litt vannrett en stund osv så lenge jeg tror det er vits å prøve. Noen ganger virker det som om luften (som jo stiger oppover) bare trenger å forflytte seg litt hit og dit før den finner veien opp spiserøret. Andre ganger funker det ikke, og hun får en mer urolig søvn etterpå, slik det høres ut som du også opplever. Anonymous poster hash: 13aaf...49b
skinnfilla Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Ikke alltid , hun sover godt og tar seg bare en liten tår på natta. Om hun ellers har vansker med å rape, hjelper det å legge henne over fanget på magen og klappe litt på rompa og stryke over ryggen. Hun raper også ofte når vi går ned trappa og hun "henger over skuldra."
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Har aldri fått mine til å tape på natta, men har heller ikke hatt noen problemer med luft så har ikke forsøkt noe særlig. Anonymous poster hash: bea1a...841
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Har aldri fått mine til å tape på natta, men har heller ikke hatt noen problemer med luft så har ikke forsøkt noe særlig. Anonymous poster hash: bea1a...841 Rape, ikke tape.. 🙈 Anonymous poster hash: bea1a...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå