Gå til innhold

Hva er grunnen til at du er ufør? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAP pga stressrelatert utmattelsesyndrom (langvarig stress fra barndom med omsorgssvikt). Jeg har på grunn av dette kroniske smerter i hele kroppen, hjertebank, rytmeforstyrrelser, kroniske magesmerter med hyppig oppkast, kronisk hodepine, utmattet, tåler ikke stress, deprimert osv. 

Denne diagnosen gjør meg hakket mer uglesett enn de med MS. Jeg føler at de jeg møter forventer forklaring på hvorfor jeg ikke jobber, siden jeg tross alt bruker deres skattepenger.     

Anonymous poster hash: e6771...72c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

AAP pga stressrelatert utmattelsesyndrom (langvarig stress fra barndom med omsorgssvikt). Jeg har på grunn av dette kroniske smerter i hele kroppen, hjertebank, rytmeforstyrrelser, kroniske magesmerter med hyppig oppkast, kronisk hodepine, utmattet, tåler ikke stress, deprimert osv.

Denne diagnosen gjør meg hakket mer uglesett enn de med MS. Jeg føler at de jeg møter forventer forklaring på hvorfor jeg ikke jobber, siden jeg tross alt bruker deres skattepenger.

Anonymous poster hash: e6771...72c

Du får med glede "mine" skattepenger 💜 Ønsker deg alt godt!
Skrevet

har medfødt hjertefeil og de mente jeg orker mindre,men jeg jobber 6,5 time hver mandag-fredag og sliter ikke med det,men får jo max 3000 i lønn siden jeg har trygd, jobber gjennom en bedrift for de med trygd,så de vet nok hva de gjør, har alltid jobbet ute siden jeg var nesten 18 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...