Gå til innhold

Blir jeg snart syk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Høyre mandel er hoven og har hvitt belegg, men jeg føler meg frisk.

Kommer jeg til å bli syk i morgen, eller kan det gå over?



Anonymous poster hash: cba37...985
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan gå bra det. Køl på med C vitaminer, re med honning og ingefær. Har du vondt i musklene?

 

Anonymous poster hash: c23f3...698

Skrevet

Kan gå bra det. Køl på med C vitaminer, re med honning og ingefær. Har du vondt i musklene?

 

Anonymous poster hash: c23f3...698

 

Har faktisk drukket sånn te i dag og masse kakao. ingen vondter noe sted. Håper det forsvinner.

 

Anonymous poster hash: cba37...985

Skrevet

Jeg ble syk likevel, fikk etter hvert feber og nå er begge mandene mine hvite og sinnsykt ekle :spy:  . Det gjør vondt å svelge, så nå blir det forhåpentligvis pencilinkur hos legen hvis det er streptokokker. 



Anonymous poster hash: cba37...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...