Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Høyre mandel er hoven og har hvitt belegg, men jeg føler meg frisk. Kommer jeg til å bli syk i morgen, eller kan det gå over? Anonymous poster hash: cba37...985
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Kan gå bra det. Køl på med C vitaminer, re med honning og ingefær. Har du vondt i musklene? Anonymous poster hash: c23f3...698
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Kan gå bra det. Køl på med C vitaminer, re med honning og ingefær. Har du vondt i musklene? Anonymous poster hash: c23f3...698 Har faktisk drukket sånn te i dag og masse kakao. ingen vondter noe sted. Håper det forsvinner. Anonymous poster hash: cba37...985
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Jeg ble syk likevel, fikk etter hvert feber og nå er begge mandene mine hvite og sinnsykt ekle . Det gjør vondt å svelge, så nå blir det forhåpentligvis pencilinkur hos legen hvis det er streptokokker. Anonymous poster hash: cba37...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå