Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Hva hadde dere valgt; bo i Oslo i en treroms med mann og to barn, men vært superfornøyd med barnehagen og skolen, hyggelige foreldre, hyggelige barn, kort skolevei, kort til det meste egentlig. Eller: Nytt rekkehus ca 2,5 mil fra Oslo. Lite tettsted. Lenger vei skole og butikker...vet ikke noe om miljøet der ennå... Anonymous poster hash: bda1e...c14
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Vi bor i leilighet i Oslo nå, men ønsker å flytte til rekkehus/enebolig utenfor byen. Så alternativ to hadde vi valgt! Anonymous poster hash: e7ccf...183
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Gangavstand til slekta, og god skole og barnehage trumfer areal for meg. Vi bor trangt nettopp for å ha alt i gåavstand (har ikke råd til noe større i denne byen). Drømmer litt om stort hus og hage, men det er jo en grunn til at det blir med drømmen. Men du må selv ta det valget. Anonymous poster hash: e365f...707
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Bli boende i Oslo, definitivt! Eventuelt lett etter en 4-roms i samme område. Anonymous poster hash: a1c78...824
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Gangavstand til slekta, og god skole og barnehage trumfer areal for meg. Vi bor trangt nettopp for å ha alt i gåavstand (har ikke råd til noe større i denne byen). Drømmer litt om stort hus og hage, men det er jo en grunn til at det blir med drømmen. Men du må selv ta det valget. Anonymous poster hash: e365f...707 Tolka feil det med foreldre. Tenkte at det var deres foreldre. Men uansett, meningen min er fremdeles lik. Anonymous poster hash: e365f...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå