Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Skal reise på ugunstig tid på døgnet med en liten propell og har dessuten et større barn med spesielle behov så det ville vært veldig fint å vogna helt til vi går ombord, så kanskje propellen sover. Det er fra Gardermoen. Pleier de å tillate det? Anonymous poster hash: 3304f...371
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 De har lånevogner rett innenfor sikkerhetskontrollen på Gardermoen. Anonymous poster hash: c4fac...364
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Hørte at det var litt opp og ned om man fikk tak i vogn, noen ganger ingen ledig. Også ville jeg gjerne hatt den strax vi landet. Propellen min er den reneste Houdini og makker seg glatt ut av så og si alt av seler. Trilla vår har intakte 5 punktssele som jeg har forkortet og strammet inn ekstra mye pga dette "problemet" og at propellen er veldig liten av vekst og tynn. I en lånevogn vil han antagelig bare vrenge seg rett ut av selen og stå i vogna og da må jeg følge med hvert sekund så han ikke detter. Anonymous poster hash: 3304f...371
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Så lenge trilla er godkjent som håndbagasje kan du ha den med helt inn. Sjekk om du evt kan leie/kjøpe babyzen yoyo, den tillater de fleste flyselskaper å ha med inn i kabinen. Anonymous poster hash: 0a362...b7b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 De har veldig mange der. Tviler på at de går tomme, aldri opplevd. Men du får ikke din egen vogn ved ankomst. Anonymous poster hash: c4fac...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå