EnUndreneMor Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 var ekstremt kalde på beina, eller ekstremt trøtte i svangerskapet. hvilket kjønn fikk dere?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Første gang gutt og andre gang jente.. Er kalde bein noe med kjønn å gjøre? Og trøtthet? Dette er vel vanlige graviditetstegn. Anonymous poster hash: 4839e...9d3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Første gang gutt og andre gang jente.. Er kalde bein noe med kjønn å gjøre? Og trøtthet? Dette er vel vanlige graviditetstegn. Anonymous poster hash: 4839e...9d3 kjærringrådene sier vel at kaldebein gir gutter, og grunnen til man er ekstremt trøtt, er fordi gutter trenger mer energi enn jentene. så var bare nysgjerrig om dette faktisk var hold i Anonymous poster hash: d4fea...60c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Ekstremt varm, hyperaktiv og trett med første og da fikk jeg høyt stoffskifte. Ekstremt kald, trett og feit med siste og da fikk jeg lavt stoffskifte og har hatt det siden.. Anonymous poster hash: d337a...504
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Aldri hatt kalde føtter, men var ekstremt trøtt og sliten med alle 4. To av hver.. Anonymous poster hash: 2eda1...563
LME1001 Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Ekstremt varm, hyperaktiv og trett med første og da fikk jeg høyt stoffskifte. Ekstremt kald, trett og feit med siste og da fikk jeg lavt stoffskifte og har hatt det siden.. Anonymous poster hash: d337a...504 Her hadde jo kjønnet på barna vært den opplysningen HI var på jakt etter 😂
LME1001 Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Ekstreeemt trøtt da jeg fikk jente, men ikke så trøtt da jeg fikk gutt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Kald og trøtt første halvdel, har en gutt og en hente:) Anonymous poster hash: e7b0b...da6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Ekstremt varm, hyperaktiv og trett med første og da fikk jeg høyt stoffskifte. Ekstremt kald, trett og feit med siste og da fikk jeg lavt stoffskifte og har hatt det siden.. Anonymous poster hash: d337a...504 Her hadde jo kjønnet på barna vært den opplysningen HI var på jakt etter 😂 Jeg vet, men synes hele problemstillinga var så uttafor at svaret blir det også.. men for øvrig fikk jeg barn av samme kjønn selv om svangerskapet var helt forskjellig. Anonymous poster hash: d337a...504
Jakkie Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Jeg fikk gutt da jeg hadde kalde føtter, frøs hele tiden,trøtthet og kvalmen 24/7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå