Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Tragisk. Har det virkelig skjedd igjen, har vi ikke lært av saken i Oslo. Kan man ta ut barnet fra skolen i månedsvis uten at noen reagerer. Skjønner jo at saken har to sider. Leiligheten har blitt sjekka, men da var det ingen hjemme. Hva med å sjekke når det er noen hjemme. Tragisk uansett. Anonymous poster hash: 800d9...3bf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Link? Anonymous poster hash: fa6e1...307
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Link? Anonymous poster hash: fa6e1...307 Men, altså. Åpne opp en avis - hvilken som helst. Anonymous poster hash: 9fa66...529
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Her tenker jeg at det er lurt å vente med å spekulere for mye. Anonymous poster hash: 2c2d2...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå