Gå til innhold

Er det normalt for en 7-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å brøle og hyle hele dagen? Kan ikke leke med andre uten at det blir hyling og brøling. Prøver å fortelle henne at nå er hun 7 år gammel og at det må bli slutt på brølingen. Hun har hatt besøk idag og jeg er helt ferdig pga alt bråket. Har to mindre søsken også, og hun i midten begynner jo å ta etter dette. Hun som har vært englebarnet til nå. Må få en slutt på dette! Råd?

Anonymous poster hash: 7d4dc...9f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snart syvåring har også enormt med volum I stemmen.. tror det er litt arv og litt miljø - jeg har selv en tendens til å prate høyt og kraftfullt når jeg er ivrig, glad eller opprørt..

Anonymous poster hash: 9f682...26c

Skrevet

Jeg har en sjuåring som er lite fleksibel og lett kan bli sur / sår hvis hun ikke får det som hun vil. Hun bestemmer mye i lek og jeg syns at hun møter folk med en frekk tone og grunnleggende skepsis.

Før møtte hun alle med et stort smil, nysgjerrighet og tillit. Det ble dessverre plukket av henne i løpet av første klasse.

Jeg forsøker å snakke med henne om viktigheten av å ikke sjefe eller kjefte når hun er sammen med andre. Dessverre fører det jo til at det er vanskeligere å få mange venner.

PPT har vært inne i bildet hos oss, men det er visst innenfor normalen.

Anonymous poster hash: b6c13...80b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...