Gå til innhold

Mammatilmichelle ønsker et tredje barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg, de har vært sammen i 20 dager-ish Har ikke klikket meg inn på innlegget, så det er godt mulig det var enda et clickbait eller hva det heter.

Skjønner at det er lykkelige omstendigheter og ingenting er bedre enn det, men tenk på de barna hun har fra før.

Jeg er ikke en person som vanligvis lager eller kommenterer om andre på denne måten, men nå ble jeg av en eller annen grunn litt oppgitt.

Kan hende jeg angrer på dette innlegget om litt.

Jeg digget mammatilmichelle før! Hun var så voksen, så utrolig god mor for michelle/William. Nå i det siste har hun vist en veldig umoden side av seg selv. Ja, hun er bare 19 år! Men når du er en mamma, så handler ikke alt om klikk og oppmerksomhet. Ikke når det går utover barna.

Anonymous poster hash: 3ad3a...030

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg skjønner du vil vi skal inn på bloggen din, Anna. Gjør som du vil, lag tre eller fire unger for min del. Jeg gir blaffen.

Anonymous poster hash: 7ed67...062

Skrevet

Hvis pule er det man kan her i livet...

Skrevet

Så inne på kg at hun skrev til slutt at hun så det for seg i fremtiden. At hun lager overskrifter som skal gi klikk er det ingen tvil om.

Har sluttet å lese bloggen, har ikke lyst å lese en blogg der barnas barndom blir solgt, der mor legger ut om menn, kjærlighethetsliv, og skaper spekulasjoner for å ligge øverst på blogglisten.no.

Anonymous poster hash: 4d88f...6e1

Skrevet

Klart hun vil ha flere barn. Ungene er jo inntektskilden hennes

Anonymous poster hash: eb830...224
Skrevet

Hun må jo sikre fremtidig inntekt. Fint av dere å sørge for henne. 

Skrevet

Det irriterer meg at jeg ikke klarer å la være å bry meg! Har egentlig tusen bedre ting å ta meg til. Kanskje årets nyttårsforsett bør være å ikke lese/støtte bloggere som i bunn og grunn jeg bare irriterer meg over.

Nytt år - nye hobbyer. Jeg er bare med å øke lønnen til disse bloggerne.

Hi

Nei, jeg er ikke Anna :)

Anonymous poster hash: 3ad3a...030

Skrevet

Leste bloggen før da den faktisk hadde innhold. Nå er det om å gjøre å få mange klikk,og flere innlegg hver dag. Dette går utover kvaliteten på bloggen. Dessuten liker jeg ikke hvordan hun bruker barna for å tjene penger. Ikke bra.

Skrevet

Har hun flyttet til norge igjen?

Anonymous poster hash: f8d85...e2d

Skrevet

Skulle hun ikke legge ned bloggen?

Anonymous poster hash: aeca7...8d6

Skrevet (endret)

Synes det er fælt at voksene mennesker kan sitte på nettet og dømme. Jeg synes hun er veldig flink med barna og er flink til og skrive på bloggen sin. 

at hun får barn for pengene synes jeg var drøy... Jo hun har ny blogg nå

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Synes det er fælt at voksene mennesker kan sitte på nettet og dømme. Jeg synes hun er veldig flink med barna og er flink til og skrive på bloggen sin.

at hun får barn for pengene synes jeg var drøy... Jo hun har ny blogg nå

Hun blogger som "jobb" og da må hun tåle at folk har meninger om alt hun blogger om.

Hun kan enkelt slutte å blogge og ingen vil da verken vite hvem hun og barna er eller hva de driver med.

Dette er et valg hun faktisk tar helt selv!

Anonymous poster hash: aeca7...8d6

Skrevet

Blir ikke overrasket om hun blir gravid i løpet av året. ..

Anonymous poster hash: 86dd9...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...