Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 4 åringen kommer inn omtrent hver kveld til oss rett etter at vi har lagt oss og får ikke sove igjen så vi legger henne mellom oss. Da sovner hun. Men når dette skjer nesten hver eneste dag, går det jo ut over sexen... Nå kan det gå 14 dager mellom hver gang, noe som jo er litt lang tid og særlig mannen blir frustrert (vi er nok litt kjedelige og har ikke så ofte sex andre steder enn på soverommet). De kveldene vi faktisk har sex i senga så må det også gjøres stille og forsiktig fordi vi hele tiden har i bakhodet at barnet kan dukke opp i døra. Er koselig å ha henne inntil seg, og har ikke lyst til å avvenne, men la henne føle denne tryggheten til hun selv slutter å komme til oss. Men mannen er uenig, mest pga sex. Barnet ligger i ro når hun ligger mellom oss så ikke problemer med plassen eller noe. Bør vi avvenne eller la det gå sg til av seg selv? Anonymous poster hash: 7eb1c...0a2
Fullrulle86 Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 (endret) Kan dere ikke ha sex tidligere på kvelden da? Etter at hun har sovnet? Vi har også ei som kommer inn på natta. Alsri sett på d som et problem Endret 3. januar 2016 av Fullrulle86
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Prøv å utfordre dere på hvor dere har sex.. det fungerer utmerket på badet, i sofaen, på kjøkkenet osv også... eller legg dere tidligere feks.. Dette hørtes ut som et problem som skyldes enten lite kreativitet eller vrangvilje... Anonymous poster hash: edbda...9dd
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Samme her.. Datter til kjæresten kommer inn hver natt. Mens min datter sover hele natta i sin seng. Vi hiver oss rundt på badet, sofan, kjøkkenet, mens de ser Barne-TV osv.. Så vi kan godt ha sex 3-4 ganger iløpet av en dag på fridager og 1-2 ganger hver dag i hverdagen.. Anonymous poster hash: 11d9f...d85
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Kast ungen ut av senga. Bare tull! Man må da få litt voksenliv Anonymous poster hash: ae259...31d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Ha lys på i huset og lås soveromsdøra og pul i vei. Anonymous poster hash: a23ad...758
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Mannen har like mye rett på å si sin mening og om han føler det er litt trangt i senga skal det tas hensyn til. Dere var da kjærester og partnere før dere fikk barn Anonymous poster hash: 9024b...7e7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 14 dager uten sex lenge? Hvor mye energi har folk egentlig?? Anonymous poster hash: b22b2...6d6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Ungen har da ingenting å gjøre i senga deres?! H*n har da vel egen seng?? Anonymous poster hash: 2a6eb...044
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Kast ungen ut av senga. Bare tull! Man må da få litt voksenliv Anonymous poster hash: ae259...31d Så hvis et barn er redd, trenger nærhet. ...du kaster ut barnet. Jeg gir alltid barna mine nærhet, uavhengig når på døgnet. Anonymous poster hash: e6945...e31
Mamma_til_2 Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Slik er det her og, jeg har en liten seng ved siden av min side av dobbeltseng som jenta legger seg I enten på kvelden eller om hun kommer inn på natten slik får alle plass. Angående sexen så må dere bruke alternativ plasser eller legge dere tidligere.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #12 Skrevet 3. januar 2016 Kast ungen ut av senga. Bare tull! Man må da få litt voksenliv Anonymous poster hash: ae259...31d Så hvis et barn er redd, trenger nærhet. ...du kaster ut barnet. Jeg gir alltid barna mine nærhet, uavhengig når på døgnet. Anonymous poster hash: e6945...e31 Det går an å gi den nærheten på barnets eget eom og ikke i voksen-senga! Anonymous poster hash: 2a6eb...044
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #13 Skrevet 3. januar 2016 Lås soveromsdøra mens dere har dere? Det gjør i alle fall vi, funker fint. Anonymous poster hash: 0ece8...eb9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #14 Skrevet 3. januar 2016 Min erfaring er at barn er utrolige vanemennesker. Dette kan en ofte utnytte til eget, men også barnets beste. Jenta deres er i et mønster hvor hun av gammel vane våkner, og går inn til dere. Jeg husker at min fastlege var veldig bestemt på å prøve å avvenne nattvandring. Vi slet også lenge med dette. Legen mente at det viktigste er at barnet helst skal sove rundt, i egen seng. Vi løste det med en avtale om hvis poden ikke kommer inn til oss Ila natta, får han sove en hel natt med oss en gang i uka. Fungerte fra dag en. Mulig han var litt eldre enn 4 år, det husker jeg ikke helt. Poenget er at hvis en ett par netter får snudd dette, så er det ofte over av seg selv og over i ny vane som er å ikke våkne før neste morgen. Anonymous poster hash: 83fd1...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå