Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Tenker på Remas eget merke.. Sånn up&go-type? Anonymous poster hash: 8a026...f7d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Ja, men de vil jeg ikke anbefale. Stive som fy med harde kanter. Må være ubehagelig å ha de på. Anonymous poster hash: c67a0...9ac
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Etter at de ble "nye" så funket de ikke her noe mer.Stive og alt for smale bak..Vi har sverget til Rema hele veien.. Rema mener selv de ikke har gjort noen form for endring annet enn design og en mykere bakside.. Lillebror her tisset seg ut hele tiden.Satte på teipen idet han tisset og han tisset seg oppover siden(vet at tissen lå rett) Prøv Mumi bleiene på rema?!Up&go type Anonymous poster hash: fc8e1...e55
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Ja, men de er for feitinger. De er kjempevide på vår helt normale toåring. Anonymous poster hash: 0c40c...0b5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Ja, men de har en helt rar passform! Passer ikke til vår 2-åring. Sverger til libero sine up&go. Anonymous poster hash: fc839...7aa
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Jeg skal ikke bruke det tiltoåring, takk Anonymous poster hash: 8a026...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå