Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Han gjør meg så deprimert. Han er asosial. Syter for at vi ikke har venner. Syter når vi må være sammen med venner. Jeg har mange, han har ingen. Nå har jeg innsett at jeg må komme meg vekk fra dette. Eller er det egoistisk? Vi har to barn. Og jeg har heller ikke overskudd til å starte en ny flytteprosess. Bare ett år siden vi flyttet inn i vårt nye hus og jeg har ikke pakker ut alt fra da engang. Hva gjør jeg? Holder ut og ser om det blir bedre? Prøve å hjelpe han til å få nye venner? Han er bitter og sur fordi han ikke har noen, derfor blir han ofte veldig barnslig i oppførselen sin mot meg også. Anonymous poster hash: 1a905...466
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Det er litt som å spørre om hvordan få overskudd til å gå ned i vekt, stå opp om morgenen, begynne å trene osv. Svaret er, du må bare begynne! Du må jobbe mentalt med deg selv for du har så mye større potensial enn det du trur. Så hvordan du skal flytte fra mannen, Finn leilighet, pakk sakene og flytt, start et nytt og gladere liv. Anonymous poster hash: 28fe2...b4b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Nei her synes jeg heller du skal hjelpe ham med å utvide vennekretsen sin. Han kan f.eks pushes ut i en ny hobby. Samtidig prøver dere å finne hverandre. Litt syting er ikke nok for et brudd altså. Anonymous poster hash: 4a1a9...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå