Gå til innhold

Noen vogneksperter her? Vendbart håndtak. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å finne barnevogner som har vendbart håndtak slik som på linken her

https://www.google.no/search?q=stokke+vogn&client=ms-android-samsung&source=android-browser&biw=360&bih=615&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjYgZ-m3Y3KAhUp1XIKHaxFD-cQ_AUIBigB#tbm=isch&q=Vendbare+h%C3%A5ndtak+barnevogn+&imgrc=v4L5Ygpl2OSVYM%3A

Eller evt som er lette å snu sittedelen på. Er helt grønn på dette området, men ønsker at baby/ungen skal se den som triller :)

Teutonia har jeg sett på, men liker ikke helt de vognene.

Anonymous poster hash: 36cc9...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga har flere modeller hvor sportsdelen kan snus.

Anonymous poster hash: 6b587...e8a

Skrevet

Teutonia (el no slikt) har den type venbart håndtak. Jeg har en slik og den er super.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt sånn vendbart håndtak og aldri brukt det. De fleste vogner det barnet kan sitte begge veier er det bare å klikke av sittedelen og snu den. Gjort på to sekunder. Dette gjelder Brio, Simo, Emmaljunga, Hartan og bugaboo som jeg vet om.

Endret av Blondzilla
Skrevet

Jeg er superfornøyd med min bugaboo donkey. Har tvillinger, og det er fort gjort å snu begge sittedelene. Veldig kjekt å kunne se barna, så du gjør et godt valg med å ha sittedel som er lett å snu. Det går nesten like kjapt som å snu håndtaket ;)

Anonymous poster hash: 40065...e7f

Skrevet

Bugaboo buffalo.

Anonymous poster hash: a181b...52a

Skrevet

Takk for tips :)

Hi

Anonymous poster hash: 36cc9...8d2

Skrevet

Jeg har Simo duo der jeg bare flipper håndtaket over til den andre sida som på linken :)

Kjøpte den som 2012 modell, sommeren 2011. Var visstnok en av de siste, om ikke den siste modellen der man fikk til dette. Den neste modellen fikk også mindre bagdel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...