Gå til innhold

legger du og mannen deg på samme tid om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en oppfatning av at mange menn sover på sofaen og at man aldri legger seg i lag...

Her i huset kan jeg sikkert telle på 2 hender hvor mange ganger vi ikke har lagt oss i lag. Den tida når vi legg oss er dyrbar og vi ligger å prater i 20 min før vi sovner begge to. Den ene søsteren min er lik meg. De to andre legger seg aldri på samme tid med mannen... Hva er vanlig?

Anonymous poster hash: 7230f...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han legger seg først og varmer opp dynen min. Er våken til jeg legger meg.

Skrevet

Vi legger oss alltid sammen. Mannen ser tv en stund og jeg leser en bok.

Skrevet

Alltid sammen, men det hender jeg sovner i fanget hans på sofaen først mens han set TV.

Anonymous poster hash: fa1eb...14a

Skrevet

Begge deler. Noen ganger ser jeg noe på tv som ikke han bryr seg om og legger seg først, andre ganger er det jeg som legger meg først. Og noen ganger legger vi oss samtidig.

Det er egentlig få ting vi kan skrive alltid eller aldri foran, vi er ikke så opptatt av vaner og rutiner.

Skrevet

Vi legger oss samtidig med noen få unntak.

Har den ene lyst til å være oppe lenger, går det greit det også.

Anonymous poster hash: 8f2c2...524

Skrevet

Det varierer, men vi er som regel begge i seng innen en av oss sover :)

Anonymous poster hash: c0201...62c

Skrevet

Som regel samtidig, få unntak. Sovner heller på sofaen og legger meg når han er klar enn å legge meg alene.

Anonymous poster hash: 61f9f...fe1

Skrevet

Legger oss alltid sammen, alltid gjort det. Er 27 og 33 år, vært sammen i 11 år.

Han sovner heller på sofaen enn å legge seg før meg.

Anonymous poster hash: a16e6...272

Skrevet

Legger oss alltid samtidig. Har skjedd en gang at jeg har lagt meg før mannen og det likte ikke mannen. Men jeg var trøtt og han ville gjerne se ferdig en dokumentar.

Skrevet

Begge deler. Noen ganger ser jeg noe på tv som ikke han bryr seg om og legger seg først, andre ganger er det jeg som legger meg først. Og noen ganger legger vi oss samtidig.

Det er egentlig få ting vi kan skrive alltid eller aldri foran, vi er ikke så opptatt av vaner og rutiner.

Signerer denne! Er ikke avhengig av hverandre på den måten, synes det er trivelig når vi legger oss sammen og liker å snakke litt før vi sovner, men av og til er jeg trøtt og sliten og legger meg før, andre ganger er det motsatt.

Skrevet

Tidligere la vi oss samtidig. Nå har han endret jobbtidene sine så han legger seg tidligere enn før. Jeg sliter med å sove når det ikke er stille i hus så jeg gidder ikke gå i seng før jeg har hørt alle har vært på do for siste gang, tastelyde er stille, og skravling er slutt. Jeg blir liggende bare å irritere meg når jeg hører unger er oppe eller lager lyder når jeg prøve å sove, så da venter jeg til det er stille. Da hadde mannen snoka på sofaen lenge om han hadde prøvd å vente til jeg la meg. Men han kommer krypende inntil meg når jeg kommer ned i senga,. Han er slik som ligger lenge før han sovner, jeg er motsatt og sovner på ett blunk når jeg treffer pute om det er stille.

Vi byttet soverom for en stund siden, nå har vi soverom under stua og kjøkkenet så vi hører alle som prøver å tasle om kvelden, mannen irriterte seg i jula når de to eldste aldri gadd å legge seg. Når de begynte å lage mat kl3 klikket det for han. Så tror han har begynt å skjønne hvorfor jeg ikke legger meg samtidig som han. Hørte rykter om at han skulle innføre strenge leggetider i kveld. (Mine og dine barn her i huset, han har bare ledd når jeg har sagt at alle bør finne senga litt før slik at vi får litt tid sammen om kvelden. Han lerr ikke så mye lengre)

Anonymous poster hash: 04a1f...4d0

Skrevet

Legger oss samtidig vi . Meget sjelden vi legger oss til ulike tider.

Skrevet

Legger oss samtidig 5 av 7 kvelder tenker jeg. Har vært sammen i 18 år så det er ikke krise om vi ikke legger oss samtidig en kveld heller. Det hender jo han vil se ferdig noe på TV mens jeg legger meg, eller at jeg vil lese ferdig et kapittel i boka mi mens han legger seg.

Anonymous poster hash: 27880...e28
Skrevet

95% av tiden legger vi oss sammen. Trives best med det :)

Anonymous poster hash: eac50...f21
Skrevet

Vi legger oss alltid sammen, men mannen sovner gjerne før meg.

Anonymous poster hash: 2c10d...336

Skrevet

Jeg legger meg gjerne litt før fordi jeg er kveldstrøtt. Men når jeg har lagt meg er jeg ikke så trøtt likevel, så jeg er oftest våken når han kommer opp. Så koser vi litt eller har sex, og han sovner ganske fort.

Anonymous poster hash: eb659...2be

Skrevet

Vi legger oss samtidig.

Anonymous poster hash: d154e...8f5

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi legger oss samtidig, desverre. Han snorker som et uvær!

Men ungene er så store at de legger seg sent, og når de er lagt ser vi noen episoder av en eller annen serie vi ser på, også legger vi oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...