Gå til innhold

samboer som er sjalu.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så sjalu. Får jeg en melding eller snap så spørr han alltid hvem de var. Også blir han mistenksom om jeg må jobbe litt lenger eller om jeg blir litt sen fra jobb. Også spøker han med at jeg får besøk av elskeren min når han er borte på jobb. De er nesten daglig at han sier noe eller tuller med dette. Men jeg har ingen elsker eller driver med noe tull.

Var utro mot exen for 10 år siden. Jeg er ivertfall lei av å høre på de her og de har jeg sagt til han flere ganger. Hva gjøre med en sjalu samboer. Vi har barn sammen så kan ikke bare stikke heller selv om de frister. En gang sjalu alltid sjalu. Vi har ofte sex så de er ikke de heller at han ikke får seg noe.

Anonymous poster hash: ff931...20d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten får du godta eller gå.

Å holde sammen for barns skyld?

Anonymous poster hash: 4f2ba...c40

Skrevet

Måtte sette hard mot hard. Vise hva jeg mente om oppførselen og forlangte at han skulle komme seg til en psykolog. For jeg holdt på å bli gal. Gav han beskjed om at han var samboeren min, ikke vokteren min. "Hermet" også etter hans oppførsel, noe han kommenterte, svare stort sett "ja, en blir som en menger seg" eller "nå vet du hvordan jeg har det".

Det var tøft en periode, men jeg fant ut at dersom dette ikke fungerte. Ja da var hele forholdet over. Maktet ikke å føle at jeg bodde i et fengsel. Det kunne slått flere veier, men han gjorde en helomvending, jobbet med problemene sine og er en annen mann i dag.

Anonymous poster hash: d8f77...f27

Skrevet

Det er vel gjerne prisen en betaler når man har vært en utro dritt og har skrytt av det til nykjæresten... Hvorfor måtte du fortelle at du var utro mot eksen? Forstår du ikke at din samboer er redd for at det kan skje igjen? Enkelte ting holder man for seg selv...

Anonymous poster hash: 91a98...3c0
Skrevet

Grunnen til at han vet de er jo fordi de er han jeg var utro med. Var på vei ut av et voldelig forhold der min ex hadde vert utro flere gangen.

Hi

Anonymous poster hash: ff931...20d

Skrevet

Forhold som starter med utroskap varer sjelden.

Anonymous poster hash: 7671c...b70

Skrevet

Sånn er min også. Blir sprø! Er som å sitte i fengsel. Kan ikke få meg mannlige venner, selv om jeg trives best med menn. Var mer til felles med de osv. Har ført til at jeg sitter hjemme som en venneløs taper.

Begynte et vennskap med en på jobb. Mange felles interesser, god kjemi ol. Kunne ikke i min villeste fantasi ha skjedd noe mer enn vennskap, jeg såg nesten på ham som en bror... Men nei, han fikk jeg aldri treffe mer:( Han kom på en fest vi hadde hjemme, etter det var det uaktuelt. Selv om han og venninna mi var på flørteren hele kvelden. Det var visst et skalkeskjul!😠

Hadde dratt for penge siden hadde det ikke vært for barna.

Anonymous poster hash: 72dc8...cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...