Gå til innhold

Lifesum eller Vektklubb?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken er best ?

Vektklubb koster jo penger, mens Lifesum er gratis. 

 

Trenger en registreringsmåte som er enkel å hente opp. 



Anonymous poster hash: 505f4...e03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs hvor mye du kan om kosthold og trening fra før. Vektklubb gir deg mange nyttige artikler, oppskrifter og motivasjon synes jeg. Lifesum er bare en dagbok med statistikk over hva du har spist. Men det er kanskje godt npk hvis du har mye kunnskap fra før. Ta også tidsperspektivet med i vurderingen. Skal du bare "skjerpe deg" litt etter jula og gå ked 5kg, eller er det en livsstilsendring og du skal ked 30kg på et år? For det siste vil jeg anbefale vektklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Lifesum i 8 måneder og gikk ned 30kg. Meldte meg inn i vektklubb i november. Og jeg må si jeg angrer på at jeg meldte meg inn der, det var bortkastede penger. Finner mye informasjon på nette uten å betale for det.

 

Anonymous poster hash: c13c9...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis pengene er viktig for deg, velg lifesum. Jeg synes ikke vektklubb er så dyrt/har råd til det. Velger å betale for å ha en god app, oppskrifter, motivasjon, informasjon mm samlet under ett. Det fungerer veldig bra for meg!

 

Anonymous poster hash: d75b4...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke viktig at det er gratis, men det er viktig at det er enkelt å registrere slik at jeg faktisk gjør det.

Har forsåvidt god greie på matvarer, og har blandt annet holdt meg 100% borte fra tilsatt sukker  1,5 år nå. Men det er lett å skeie ut med litt potetgull f eks, eller annen fet mat som er mer usunn enn jeg liker å tro. 

 

Greit å få det sort på hvitt. 

 

Det er også viktig at det er mange matvarer registrert på appen, slik at om jeg skriver at jeg har spist 1 avocado  (f eks) så regnes kaloriene ut automatisk. 



Anonymous poster hash: 505f4...e03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lifesum, ikke gratisversjonen men den som koster bittelitt i mnd. Superenkel og bra.

Hva er forskjellen mellom den som er gratis og den som koster litt?

 

Anonymous poster hash: 55ba7...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...