Gå til innhold

Noen som IKKE har godtestopp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor ikke?



Anonymous poster hash: 90684...721
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke godtestopp og har aldri hatt det.

 

Hvorfor? Ikke spesielt glad i godteri og har heller aldri vært det.. Som barn varte et bittelite påskeegg i et helt år. Ba om å få Donald-blad i stedet for lørdagsgodt. Liker noen mørke sjokolader (liker ikke melkesjokolade, blir for kvalmende) men en plate varer typisk i et par uker. Kan ta et bittelite kakestykke noen få ganger i året, da helst brownie. Marsipankake og lignende blir for kvalmende søtt.

 

Neida jeg tuller ikke.

 

Jeg er likevel ikke så veldig slank, for gir du meg en pose potetgull tømmer jeg hele posen, og akkurat som andre fråtser i godteri og kaker, fråtser jeg i middager og salte ting. Kan fint spise en pakke lefser og spekemat.

 

Så jeg har ikke godtestopp og ser ikke noe poeng med det. Til gjengjeld skal jeg være vegetarianer i år (ikke veganer, for spiser egg og melk) og se hvordan det går. I tillegg til å spise sunt og trene da.

 

Lykke til til dere som har godtestopp!

 

Anonymous poster hash: a5b23...a81

Skrevet

Fordi jeg synes det er viktigere å kunne beherske seg. Å totalt nekte seg noe er bare tullete.

 

Anonymous poster hash: a7ebf...8f2

Skrevet

Har hatt det mange ganger før.

 

Nå har jeg det ikke fordi jeg ikke er innstilt på det, og da hadde jeg bare kommet til å sprekke og blitt deppa uansett...

 

Anonymous poster hash: 543cc...4ed

Skrevet

Jeg vil barna mine skal lære å tenke fornuftig når det gjelder sunn mat, usunn mat og godteri.

 

Vi går foran som forbilder både når vi handler inn, hva som ligger i skapene og mengde vi spiser.

 

Anonymous poster hash: 115c7...6d9

Skrevet

Jeg er gravid, så det hadde nok ikke gått så bra haha

 

Anonymous poster hash: 2e14c...d56

Skrevet

Her er det ikke godtestopp, jeg spiser ikke unormale mengder og sluttet ikke når jeg gikk Grete Roede-kurs heller. Klarte likevel å gå ned det jeg skulle.

 

Anonymous poster hash: 7f795...995

Skrevet

Har ikke behov for det siden jeg har et naturlig forhold til mat der jeg klarer å balansere inntaket av proteiner, karbohydrater og (Der fikk jeg fullstendig jernteppe. Det mangler et ord her, men klarer ikke å komme på hva det er 🙈).

 

Anonymous poster hash: 9a110...df3

Skrevet

Har ikke behov for det siden jeg har et naturlig forhold til mat der jeg klarer å balansere inntaket av proteiner, karbohydrater og (Der fikk jeg fullstendig jernteppe. Det mangler et ord her, men klarer ikke å komme på hva det er 🙈).

 

Anonymous poster hash: 9a110...df3

Fett

 

Anonymous poster hash: 543cc...4ed

Skrevet

Har ikke behov for det siden jeg har et naturlig forhold til mat der jeg klarer å balansere inntaket av proteiner, karbohydrater og (Der fikk jeg fullstendig jernteppe. Det mangler et ord her, men klarer ikke å komme på hva det er 🙈).

 

Anonymous poster hash: 9a110...df3

Fett?:P

 

 

 

Anonymous poster hash: 53f9d...7a6

Skrevet

 

Har ikke behov for det siden jeg har et naturlig forhold til mat der jeg klarer å balansere inntaket av proteiner, karbohydrater og (Der fikk jeg fullstendig jernteppe. Det mangler et ord her, men klarer ikke å komme på hva det er 🙈).

 

Anonymous poster hash: 9a110...df3

Fett?:P

 

 

 

Anonymous poster hash: 53f9d...7a6

Hehehe, det var en grunn til at jeg hadde glemt det ordet 😂 Men, fett ja... Man trenger alle tre i riktig type og mengde i hverdagen.

 

Anonymous poster hash: 9a110...df3

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Av den enkle grunn at det ikke ville fungert for meg. Det er vel sjelden man blir så fiksert på en ting som når man vet at man ikke kan få det et helt år. Er sånn med all avhengighet forresten.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Har det siste halve året gått ned 15 kg. Og har kost meg med godteri og. Men har lært meg å begrense meg. Og det er jo sånn jeg vil fortsette å leve. Kunne spise alt, men små mengder av det usunne. Og da har det ikke vært et savn, eller en besettelse. Har prøvd godtestopp noen ganger, og da tenker jeg ikke på noe annet, og blir helt desperat.

Skrevet

Jeg har aldri godtestopp :D

Fikk en del sjokolade i julegave å jeg har absolutt tenkt å spise alt.

Ser ikke poenget med å bli så hysterisk at en skal kutte ut alt godteri!

Jeg har ikke dårlig samvitighet for at jeg spiser godteri og drikker brus en gang i uken.

Skrevet

Har ikke og aldri hatt det. Kan beherske meg jeg også. Spiser aldri mye godteri når jeg spiser det og vil unne meg ting når jeg har lyst. Har sikkert ok forbrenning for vekta har ikke rikka seg hverken opp eller ned på flere år ( bortsett fra ved graviditet seff ) og ser ingen grunn til å være med på det.

Skrevet

Har ikke godtestopp. Men tenker at jeg skal bli litt flinkere til å begrense meg, for plutselig er det noen bukser som begynner å bli litt trange...

 

Har aldri slanket meg og aldri vært noe glad i å trene, men nå må jeg begynne å spise noe annet enn sjokolade når klokka tre-suget kommer på jobben.

Skrevet

Glemte å si hvorfor: fordi jeg tror at sånne veldig absolutte metoder ofte ender med sprekk og dårlig samvittighet. Hvis jeg hadde godtestopp, ville jeg nok ha tenkt veldig mye på at jeg måtte holde meg unna godteri.

 

Så hvis det skal være en varig endring for meg, så må den være mulig å leve med uten at kostnaden føles for stor.

Skrevet

Rett og slett fordi jeg er veldig glad i godteri og ikke ser poenget i å nekte meg denne hyggen. Det er dessuten maten jeg må begrense for å gå ned i vekt, godteri klarer jeg sjelden spise mye av. Noen kakemons er jeg heller ikke.

Skrevet

Har heller ikke godtestopp :-) Har den kroppen jeg vil ha og har drømt om. Spiser riktig nok ikke godteri hver dag for det om

 

Anonymous poster hash: 45903...c74

Skrevet

Har ikke godtestopp, og skal ikke ha det heller.



Anonymous poster hash: 4aa7c...3b4
Skrevet

Er på diett, men spiser godteri om jeg har lyst på. Bråstopp fungerer svært dårlig på meg😎

 

Anonymous poster hash: fb206...abe

Skrevet

Har ikke noe godtestopp her nei! Litt av alt, og ikke for mye av noe er mitt motto - tror kroppen trenger en god sammensetning for å fungere, og at man heller må fokusere på å finne et sunt kosthold som fungerer, å så kan man kose seg litt innemellom 😃

Skrevet

Jeg har ikke.Tar meg en sjokolade av og til og koser meg med det, hvorfor skulle jeg droppet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...