Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Jenten vår er fem år og drømmer mye. Våkner minst en gang pr natt. Så hun har sovet litt i vår seng. Jeg og baby hsr sovet på stua. Anonymous poster hash: fb14f...c19
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Kan mannen sove med eldste og du med yngste på rommet til eldstemann? Anonymous poster hash: 69c45...371
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Da må jeg samsove m baby da der ikke er plass til sprinkelseng når korgen nå blir for liten. Anonymous poster hash: fb14f...c19
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Sover i dobbeltsenga med babyen. Mannen sover på gjesterommet eller inne hos treåringen. Anonymous poster hash: 6bef2...b2e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 3 åringen sover på sitt rom. 2 åringen på sitt rom. Jeg og mannen i foreldresengen Og baby i en seng som står inntil min side. Anonymous poster hash: f6ffa...7bb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Samsoving er det eneste som fungerer her, men du må selv velge hva du orker og vil. Anonymous poster hash: 69c45...371
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Jeg og baby i dobbeltsengen, storesøster på sitt rom og pappaen på babyens rom. Hvis eldste våkner går hun inn og legger seg med pappaen 😝 Anonymous poster hash: c43c4...537
Mrs. Kaizer Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Har ikke baby lenger, men her i huset sov alle i sine egne senger når vi hadde baby. Og det gjør vi fortsatt😉
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Har ingen nyfødte nå, men har hatt en del av dem. Selvfølgelig har har alle sovet i sine egne senger. Det er ikke rart forhold går dukken når man skal bo på hver sine soverom i årevis... Anonymous poster hash: 3a910...663
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Har ingen nyfødte nå, men har hatt en del av dem. Selvfølgelig har har alle sovet i sine egne senger. Det er ikke rart forhold går dukken når man skal bo på hver sine soverom i årevis... Anonymous poster hash: 3a910...663 Smart du 😂😂😂 Årevis er i vårt tilfelle mens jeg nattammer (6 mnd). Mannen vil ikke sove på samme rom som baby pga urolighet om natta. Han skal tross alt på jobb og har 100% ansvsr for 3-åringen som våkner om natta. Anonymous poster hash: 6bef2...b2e
Tantrum Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Her samsover vi med babyene våre, ca opp til 8 mnd. Har 180 seng, god plass til meg, baby og mann og om en toåring el femåring kommer inn. Om gubben ikke takler lyd fra baby, flytter han ut av soverommet - ikke jeg. Har vel skjedd tre ganger på tre babyer at han har tuslet på gjesterom/stue og han kan alikevel ta seg av de som evt våkner om natta. Samsoving er ikke til hinder for at alle sover i egne senger etterhvert. Det er kos og praktisk om man får sove, og helt naturlig. Har dere tenkt på at mennesket er det eneste dyret som ikke sover med babyene sine? Alle andre dyr, samsover..... For meg blir det helt feil at man tar en baby putter den i egen seng og til og med legger de på eget rom med kamera på... Helt fjernt for meg.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #12 Skrevet 3. januar 2016 Baby i sprinkelseng ved siden av vår seng. Jeg og 4-åringen i vår seng. Pappa på gjesterommet. Eldste kommer som regel inn til oss en gang mellom kl 22-23. Vi har hatt store problemer både med legging og soving om natta, så det er dette som fungerer best for øyeblikket. Anonymous poster hash: 4ccda...a6b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #13 Skrevet 3. januar 2016 Baby i sprinkelseng ved siden av vår seng. Jeg og 4-åringen i vår seng. Pappa på gjesterommet. Eldste kommer som regel inn til oss en gang mellom kl 22-23. Vi har hatt store problemer både med legging og soving om natta, så det er dette som fungerer best for øyeblikket. Anonymous poster hash: 4ccda...a6b pappaem på gjesterommet!? Hvorfor det!? Anonymous poster hash: fd802...5c6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #14 Skrevet 3. januar 2016 Våre barn har sovet i egne senger på eget rom fra ca 6 mnd alder. Da sluttet de å våkne uttallige ganger på natten, og vi fikk roligere søvn alle sammen. Har de hatt mareritt har vi roet dem på eget rom og fått dem trygge igjen i egen seng. Mannen sover tungt og har ikke blitt forstyrret av baby og nattamming, så her har vi sovet i foreldresengen og baby litt i seng ved siden av, og litt sammen med oss. Anonymous poster hash: fd6e8...3c4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #15 Skrevet 3. januar 2016 Her samsover vi med babyene våre, ca opp til 8 mnd. Har 180 seng, god plass til meg, baby og mann og om en toåring el femåring kommer inn. Om gubben ikke takler lyd fra baby, flytter han ut av soverommet - ikke jeg. Har vel skjedd tre ganger på tre babyer at han har tuslet på gjesterom/stue og han kan alikevel ta seg av de som evt våkner om natta. Samsoving er ikke til hinder for at alle sover i egne senger etterhvert. Det er kos og praktisk om man får sove, og helt naturlig. Har dere tenkt på at mennesket er det eneste dyret som ikke sover med babyene sine? Alle andre dyr, samsover..... For meg blir det helt feil at man tar en baby putter den i egen seng og til og med legger de på eget rom med kamera på... Helt fjernt for meg. Ja, dakaj pappaen som ikke taklej lydej fja babyen daaaa... Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: fd802a0079d012a7c607e9bbc73105c6"] fd802...5c6 [/acronym]
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #16 Skrevet 3. januar 2016 Har ingen nyfødte nå, men har hatt en del av dem. Selvfølgelig har har alle sovet i sine egne senger. Det er ikke rart forhold går dukken når man skal bo på hver sine soverom i årevis...Anonymous poster hash: 3a910...663 Smart du Årevis er i vårt tilfelle mens jeg nattammer (6 mnd). Mannen vil ikke sove på samme rom som baby pga urolighet om natta. Han skal tross alt på jobb og har 100% ansvsr for 3-åringen som våkner om natta. Anonymous poster hash: 6bef2...b2e Ja,mor 100% ansvar for babyen på dagtid er ikke jobb. Neeeeida. Fy f. så veike menn dere har Anonymous poster hash: fd802...5c6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #17 Skrevet 3. januar 2016 Baby i sprinkelseng ved siden av vår seng. Jeg og 4-åringen i vår seng. Pappa på gjesterommet. Eldste kommer som regel inn til oss en gang mellom kl 22-23. Vi har hatt store problemer både med legging og soving om natta, så det er dette som fungerer best for øyeblikket. Anonymous poster hash: 4ccda...a6b pappaem på gjesterommet!? Hvorfor det!? Anonymous poster hash: fd802...5c6 Nå var ikke jeg den eneste her med pappaen på gjesterommet da. Syns du overreagerer litt. Eldste ligger på tvers og sparker. Det blir trangt og vondt, selv om med stor seng. Men vi jobber med saken og skal ikke ha det sånn i veldig mange år, så du trenger ikke å bekymre deg Anonymous poster hash: 4ccda...a6b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #18 Skrevet 3. januar 2016 Jeg sov med baby og mannen med 3åringen. Det fungerte best for oss. Mannen kunne jo ikke bidra på nettene, det var kun pupp som gjaldt, men om jeg var trøtt nok, så ble jeg irritert på mannen som fikk sove når jeg var våken. Da var det lettere at mannen sov et annet sted, så kunne jeg innbille meg at han var sympativåken. 😊 Anonymous poster hash: 0351c...de7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #19 Skrevet 3. januar 2016 Har ingen nyfødte nå, men har hatt en del av dem. Selvfølgelig har har alle sovet i sine egne senger. Det er ikke rart forhold går dukken når man skal bo på hver sine soverom i årevis... Anonymous poster hash: 3a910...663 Smart du 😂😂😂Årevis er i vårt tilfelle mens jeg nattammer (6 mnd). Mannen vil ikke sove på samme rom som baby pga urolighet om natta. Han skal tross alt på jobb og har 100% ansvsr for 3-åringen som våkner om natta. Anonymous poster hash: 6bef2...b2e Så koselig du er da. Tror ikke jeg er så mye dummere enn resten av gjengen her inne skjønner du. Anonymous poster hash: 3a910...663
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #20 Skrevet 3. januar 2016 Lillebror og meg i dobbeltsengen. Storebror på eget rom / i dobbeltsengen. Pappa i dobbeltsengen / hos storebror (med eller uten storebror). Samsoving er gull her i huset. Anonymous poster hash: d0a36...754
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #21 Skrevet 3. januar 2016 Har ingen nyfødte nå, men har hatt en del av dem. Selvfølgelig har har alle sovet i sine egne senger. Det er ikke rart forhold går dukken når man skal bo på hver sine soverom i årevis...Anonymous poster hash: 3a910...663 Smart du Årevis er i vårt tilfelle mens jeg nattammer (6 mnd). Mannen vil ikke sove på samme rom som baby pga urolighet om natta. Han skal tross alt på jobb og har 100% ansvsr for 3-åringen som våkner om natta. Anonymous poster hash: 6bef2...b2e Ja,mor 100% ansvar for babyen på dagtid er ikke jobb. Neeeeida. Fy f. så veike menn dere har Anonymous poster hash: fd802...5c6 Er i så fall jeg som er veik. Har en sovebaby deluxe, så hadde lett kunnet ta 3-åringen om natta. Baby får pupp 2 ganger pr natt (20.00-08.00). Og er våken ca 2 timer på dagtid. Ganske lite jobb å være hjemme med min baby. Likevel skal mannen ta treåringen som våkner 1-3 ganger per natt. Uroligheten til babyen (vrir seg og ynker seg) sover jeg lett gjennom. Mannen derimot... Anonymous poster hash: 6bef2...b2e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #22 Skrevet 3. januar 2016 Har ingen nyfødte nå, men har hatt en del av dem. Selvfølgelig har har alle sovet i sine egne senger. Det er ikke rart forhold går dukken når man skal bo på hver sine soverom i årevis... Anonymous poster hash: 3a910...663 Smart du 😂😂😂Årevis er i vårt tilfelle mens jeg nattammer (6 mnd). Mannen vil ikke sove på samme rom som baby pga urolighet om natta. Han skal tross alt på jobb og har 100% ansvsr for 3-åringen som våkner om natta. Anonymous poster hash: 6bef2...b2e Så koselig du er da. Tror ikke jeg er så mye dummere enn resten av gjengen her inne skjønner du. Anonymous poster hash: 3a910...663 Ganske dum når du tror at det er årsaken til alle samlivsbrudd. Tviler på at samsoving og pappaen får "fri" fra baby om natta fører til så fryktelig mange samlivsbrudd. Utroskap, rus, vold, menn som ikke bidrar ellers med barn/husarbeid osv er vel vanligere... Ja, folk kan ha sex og være intime og kjærlige med hverandre daglig selv om man sover på hvert sitt rom i babytiden. Tror du også at de som sover på hver sine soverom pga snorking er med på å sprenge samlivsbruddstatistikken? 😛 Anonymous poster hash: 6bef2...b2e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #23 Skrevet 3. januar 2016 3 åringen på rommet sitt, pappaen på soverommet, babyen og jeg i stua. Far følger 3 åringen på do om natta når hun våkner og tar babyen et par timer når han er på sitt mest urolige. Vi har refluksbaby så han krever ganske mye både dag og natt.. Anonymous poster hash: 9bde5...a61
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #24 Skrevet 3. januar 2016 Treåringen på sitt rom, mannen (med ørepropper) og jeg i foreldresengen og baby i sprinkelseng ved siden av. Baby ender gjerne hos meg etter hvert, når jeg sovner fra nattammingen. Treåringen våkner sjelden, men om han gjør det, vekker jeg faren så han kan ta seg av ham. Babyen merker at en av oss står opp, og er det jeg som går ut, har vi plutselig både våken treåring og sinnababy.. Lager babyen så mye bruduljer om natta at mannen ikke får sove selv med ørepropper, legger han seg på stua. Ingen grunn til at han også skal være våken. Da vi jeg heller ha en noenlunde opplagt mann som kan gjøre en ekstra innsats neste dag. Anonymous poster hash: 8678c...e1e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #25 Skrevet 3. januar 2016 Har fire barn og alle sover i sine egne senger. Baby i sprinkelseng ved siden av dobbeltsenga Alle barna har sovet på vårt rom i egen seng til ca 2 år, da har de fått juniorseng på eget rom. Våkner noen på natta blir de fulgt tilbake til egen seng av pappa som da har lagt seg ved siden av dem til de har sovnet igjen før han går tilbake til dobbeltsenga. Ingen av oss voksne kan ha barn i dobbeltsenga, jeg får ikke sove med en sprellende mark ved siden av meg mens mannen er redd for å legge seg på barnet og sover da så anspent at han våkner med vondt i både rygg, nakke og hode. Så unger i dobbeltsenga fungerer ikke her. Anonymous poster hash: 07d6a...c29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå