Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Ser ikke noe belegg på tunga, men sliter ofte med en heslig lukt av tunga. Har jeg hatt en finger i munnen stinker det av fingeren etterpå. Er ofte sår i munnen også. Har mye gul utflod som det stinker av. Hvordan bli kvitt dette? Vil jo verken kysse eller ha sex med kjæresten når jeg er så ekkel Anonymous poster hash: 19223...678
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Noen som har slitt med dette selv og blitt kvitt det på egenhånd eller fått hjelp av lege da? Anonymous poster hash: 19223...678
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Jeg har ikke opplevd å ha det i munnen, men jeg må til legen for å få tabletter mot sopp for kremene på apoteket fungerer ikke på meg. Vil tro du får tabletter du også siden du ikke kan smøre i munnen. Det er en liten eske med to tabletter, du tar en i uka i to uker (svelges) Anonymous poster hash: a7698...9d9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Hvordan vet du at det er sopp? Drt klør vel ofte voldsomt, ikke stinker. Prøv Canesten en uke, ellers må du til lege. Anonymous poster hash: 1d19f...3a7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Har du sopp må også kjæresten behandles for han har det nok også. Da hjelper det ikke at kun du behandles om du ikke dropper han i samme slengen. Anonymous poster hash: 52270...05d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Behandle soppen i underlivet. Slutt å ta deg i munnen etter å ha klødd deg i underlivet.... Anonymous poster hash: cf589...496
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Det beste for sopp i mannen er farris! Vanlig farris, blå! Fikk sopp overalt når jeg lå på sykehuset med hestekurer av antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Det beste for sopp i mannen er farris! Vanlig farris, blå! Fikk sopp overalt når jeg lå på sykehuset med hestekurer av antibiotika. i mannen? Kan man google dette mon tro? Anonymous poster hash: cf589...496
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Det beste for sopp i mannen er farris! Vanlig farris, blå! Fikk sopp overalt når jeg lå på sykehuset med hestekurer av antibiotika. Usj, ikke så glad i farris men om det faktisk hjelper er det verdt det! Hvordan funker det? Er vel ikke bare å drikke opp en flaske og så er det borte? Anonymous poster hash: 19223...678
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Det beste for sopp i mannen er farris! Vanlig farris, blå! Fikk sopp overalt når jeg lå på sykehuset med hestekurer av antibiotika. i mannen? Kan man google dette mon tro? Anonymous poster hash: cf589...496 Hvis mannen ikke liker Farris da? 😂 Anonymous poster hash: 7397c...8ba
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. januar 2016 #12 Skrevet 3. januar 2016 Det beste for sopp i mannen er farris! Vanlig farris, blå! Fikk sopp overalt når jeg lå på sykehuset med hestekurer av antibiotika. i mannen? Kan man google dette mon tro? Anonymous poster hash: cf589...496 Hvis mannen ikke liker Farris da? 😂 Anonymous poster hash: 7397c...8ba Du skal bare gurgle det, ikke drikke! Og pusse tunga med farris.
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. januar 2016 #13 Skrevet 3. januar 2016 Det beste for sopp i mannen er farris! Vanlig farris, blå! Fikk sopp overalt når jeg lå på sykehuset med hestekurer av antibiotika. i mannen? Kan man google dette mon tro? Anonymous poster hash: cf589...496 Hvis mannen ikke liker Farris da? 😂 Anonymous poster hash: 7397c...8ba Du skal bare gurgle det, ikke drikke!Og pusse tunga med farris. He he, nå gikk lyset opp for meg😂 Det er verst for mannen om munnen ikke klarer å gurgle det🙈
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #14 Skrevet 3. januar 2016 Kutte alt sukker er det eneste som hjelper her. .. candida soppen lever av sukker Anonymous poster hash: 53a20...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå