Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Er det noen som har erfaringer med at barna deres er redd den andre foreldren? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men hjertet mitt blør av å høre på barna og hva de sier om faren. Han har ikke gjort de noe direkte fysisk, men psykisk har de opplevd veldig mye. Han har ikke mye samvær og kun under oppsyn, men barna er så redde. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette... Råd fra noen som har vært borti dette selv? Anonymous poster hash: 28120...b3d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Hvem er det som er med på disse samværene da? Å hvorfor griper ikke denne personen inn? Eller eventuelt gå videre med det om det er så ille? Anonymous poster hash: 5f28f...fb4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Vet akkurat hvordan du har det! Sønnen min er bare 4 år men klarer helt klart å uttrykke at han er redd for faren sin. Kommentaren "jeg vil ikke være alene hos pappa for jeg blir så redd når han er så sint på meg", den kan ikke akkurat misforståes.. Anonymous poster hash: 5f28f...fb4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 For barna viser ikke dette på samværene. Når faren har besøkstid er de akkurat som kameleoner. Eller vil ikke kose, gi klem eller noe fysisk. Men de sier ingenting når han er med de, alt som blir fortalt forteller de til meg, besteforeldrene og andre som er mye i livene våres. HI Anonymous poster hash: 28120...b3d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Vet akkurat hvordan du har det!Sønnen min er bare 4 år men klarer helt klart å uttrykke at han er redd for faren sin.Kommentaren "jeg vil ikke være alene hos pappa for jeg blir så redd når han er så sint på meg", den kan ikke akkurat misforståes.. Anonymous poster hash: 5f28f...fb4 Føler med deg, det er grusomt å høre når de sier slike ting! Anonymous poster hash: 28120...b3d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Uff... Stakkars deg og barna! Tror jeg hadde tatt det opp med bv. Kanskje de faktisk har det bedre uten samvær? Anonymous poster hash: 6e861...957
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Det er dessverre helt normalt. Barn er skremmende lojale. Spør om barna vil snakke med en psykolog/terapeut via barnevernet, regnwr med de allerede er inni bildet. Jeg skjønner det gjør vondt. Anonymous poster hash: 1c988...1d9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #8 Skrevet 3. januar 2016 Hvor gamle er barna? Dette skal de få slippe. Er bv i bildet,hvis ikke ta kontakt med de for hjelp. Det er en enkel sak for de,og/eller en sakkyndig i eventuelt rettssak å finne ut av dette. Bør være. Sønnen til min venninne hadde det på samme viset,var livredd faren. Det ble rettsak da gutten var 9 år og retten konkluderte med at gutten skulle slippe samvær. Anonymous poster hash: c2c2c...71d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Høres ut som om du må ta en prat med barnevernet og be om råd. Anonymous poster hash: 9272f...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå