Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 og stor omgangskrets. Ser på facebook at mange har vennegjenger de drar på hyttetur med i nyttårshelga. Vi er stort sett alene på merkedager. Har liten familie og mange har sine tradisjoner. Vi har mange venner hver for oss, men få vi omgås sammen med. Vi går på et vis litt i utakt med venner, enten har de større barn enn oss (vesentlig større) eller de har ikke barn i det hele tatt. Anonymous poster hash: 1b010...bd6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Inviterer dere masse da? Jeg orker aldri rydde nok hjemme, så blir ikke til at jeg inviterer, og da renner det ikke på motsatt vei heller.. Anonymous poster hash: c80a6...d8e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har ingen venner, og det er blitt et valg etterhvert. Etter mye mobbing, utfrysing og slem behandling gjennom hele barndommen, som også fortsatte i voksen alder har jeg bestemt meg for aldri å få noen nye venner. Den smerten når du blir dolket i ryggen, bedratt, og det som du fortalte dem i fortrolighet blir brukt mot deg, gjør at det ikke er verdt det. Dessverre. Anonymous poster hash: f9c85...cfc
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Eg har få venner men bruker heller masse tid sammen med barna mine og deres fritidsaktiviteter.synest det er mer givende enn å reise på veninneturer, vere i klubb o.l.Tror barna mine nyter svært godt av at eg bruker masse tid på dei.Og det er det gode liv for meg.Kosar meg best heime.Kanskje litt spesielt men bryr meg ikke. Anonymous poster hash: 8eeb5...f3b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har ingen venner, og det er blitt et valg etterhvert. Etter mye mobbing, utfrysing og slem behandling gjennom hele barndommen, som også fortsatte i voksen alder har jeg bestemt meg for aldri å få noen nye venner. Den smerten når du blir dolket i ryggen, bedratt, og det som du fortalte dem i fortrolighet blir brukt mot deg, gjør at det ikke er verdt det. Dessverre. Anonymous poster hash: f9c85...cfc Det finnes mennesker som ikke er sånn. Jeg har ikke mange venner, men noen. 5-6 gode venner. Ingen av dem dolker noen av vennene sine i ryggen eller lignende. Slikt gjør heller ikke jeg. Så dessverre har du truffet feil mennesker. Anonymous poster hash: 94ca3...228
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har ingen venner, og det er blitt et valg etterhvert. Etter mye mobbing, utfrysing og slem behandling gjennom hele barndommen, som også fortsatte i voksen alder har jeg bestemt meg for aldri å få noen nye venner. Den smerten når du blir dolket i ryggen, bedratt, og det som du fortalte dem i fortrolighet blir brukt mot deg, gjør at det ikke er verdt det. Dessverre. Anonymous poster hash: f9c85...cfc Huff, så trist at du har så negative erfaringer med vennskap. Håper du tør å åpne deg for en venn i framtiden da, for det er faktisk utrolig godt å ha ekte venner som er der for deg uansett hva. Jeg hadde ikke klart et liv uten venner. Livet med mann og barn er ikke nok, jeg har en helt annen og viktig kjærlighet for mine venninner som jeg aldri ville vært foruten. Ikke alle mennesker dolker deg i ryggen og er en dårlig venn. Husk det og vær åpen for vennskap hvis det kommer din vei Anonymous poster hash: 22f09...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå