Gå til innhold

Noen ganger blir jeg så eitrendes forbanna av lite!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som i kveld. Barna er på utur med legging og fikk ikke sove før 22.15, da setter mannen på en egofilm han vet jeg hater på et lydnivå han vet jeg ikke klarer høre på. Gikk bare å la meg, men får ikke sove og slår i hjel tiden med boligannonser. Kanskje best å bo alene! Faen å irritert!!!!

Anonymous poster hash: fed8e...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som i kveld. Barna er på utur med legging og fikk ikke sove før 22.15, da setter mannen på en egofilm han vet jeg hater på et lydnivå han vet jeg ikke klarer høre på. Gikk bare å la meg, men får ikke sove og slår i hjel tiden med boligannonser. Kanskje best å bo alene! Faen å irritert!!!!

Hei!!!!

Bor vi med samme mann og barn???

...høres ut som min kveld...

Anonymous poster hash: 2726f...48e

Skrevet

Hei!!!!

Bor vi med samme mann og barn???

...høres ut som min kveld...

Anonymous poster hash: 2726f...48e

Får ikke du sove heller? 😂 Jeg ligger her å freser enda! Gått over en time og like irritert 😡

Hi

Skrevet

Pms? Jeg blir et monster mot mannen mellom eggløsning og mens.Da vil jeg skilles og ser etter boligannonser på Finn .

Pms har kommet snikende på meg det siste året.

Skrevet

Pms? Jeg blir et monster mot mannen mellom eggløsning og mens.Da vil jeg skilles og ser etter boligannonser på Finn .

Pms har kommet snikende på meg det siste året.

Første mensdag i dag. Ikke jeg som var ufin, gikk bare å la meg uten å si noe.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...