Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Var inne på tanken om å prøve abonnement der, for jeg vil så gjerne se episode 1, sesong 11. (Har de andre liggende på opptak). Surt at episodene slettes etterhvert som nye legges til. Hvorfor? Og evnt hvor kan jeg se nevnte episode? Anonymous poster hash: 21363...b83
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Tipper de er så dyre at de ikke kan ha de der så lenge. Anonymous poster hash: 58dea...d8a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Har noe med rettigheter å gjøre.. Anonymous poster hash: 17239...18e
Gemini77 Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Fikk svar angående Homeland sesong 5. De har ikke rettigheter til å kjøpe sesongen før en viss tid etter at sesongen er over i USA men de får lov til å streame over en viss tid når episodene blir vist her. Episodene ligger derfor kun ute i 35 dager. Hele sesongen i sin helhet vil komme når de får kjøpt hele sesongen, som regel 6-12 mnd etter sesongen er ferdig i USA.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Fikk svar angående Homeland sesong 5. De har ikke rettigheter til å kjøpe sesongen før en viss tid etter at sesongen er over i USA men de får lov til å streame over en viss tid når episodene blir vist her. Episodene ligger derfor kun ute i 35 dager. Hele sesongen i sin helhet vil komme når de får kjøpt hele sesongen, som regel 6-12 mnd etter sesongen er ferdig i USA. Tusen takk for godt svar. Da får jeg bare kaste meg over episode 2, da. Jeg venter ikke et år! Anonymous poster hash: 24ed3...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå