Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har masse melk. Det lekker og sprenger hele tiden, under utdrivingsfasen spruter melka i alle retninger og etterpå renner det godt. Klærne mine er klissvåte etter amming. Men, babyen blir ikke fornøyd! Prøvde 3 dager med maks to flasker med erstatning i døgnet men babyen ble så slapp og svak i gråten og magen var ifølge samboeren mye flatere. Babyen sov knapt heller. Så da flasket vi han godt opp igjen og to dager etter var han heldigvis seg selv igjen med tanke på humør og stemmenivå og begynte å sove en del igjen. Så nå er jeg tilbake på å amme først og så gi erstatning. Men hvis det er null næring i melka, er det egentlig noe vits i å fortsette med amminga? Anonymous poster hash: fc14f...df3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ja, det beskytter mot sykdommer og er gunstig for tarmfloraen! Anonymous poster hash: 4196b...84b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Du kan få melka testet og se om innholdet er bra. Snakk med helsesøster. Hvis du kan velge er stort sett morsmelk bedre enn erstatning. Anonymous poster hash: 658a1...873
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Hvor gammel er baby? Anonymous poster hash: b6099...6e6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Kanskje du har for mye melk slik at babyen får bare formelk? Les på ammehjelpen om overproduksjon. Anonymous poster hash: b03ce...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå