Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Kom over en blogg.. Og det må jeg si - 5 unger er galskap i seg selv på 6 år..men, tøft gjort da. Jeg hadde aldri turt. Tenk om man plutselig ble alene med så mange? Anonymous poster hash: ac220...f7f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Kom over en blogg.. Og det må jeg si - 5 unger er galskap i seg selv på 6 år..men, tøft gjort da. Jeg hadde aldri turt. Tenk om man plutselig ble alene med så mange? Anonymous poster hash: ac220...f7f Hvis de går fra hverandre er det fortsatt begge foreldres ansvar å ta vare på barna, så alene blir man ikke. Anonymous poster hash: 43620...8bd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Jeg så og nettopp den bloggen. Synes det er herlig at det finnes slike mennesker. Ser for meg at hun er en kjærlig, reflektert og god mamma for sine små. Det må man vel nesten være når man er så dedikert til å få mange barn Anonymous poster hash: 3e3d4...8f6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Kom over en blogg.. Og det må jeg si - 5 unger er galskap i seg selv på 6 år..men, tøft gjort da. Jeg hadde aldri turt. Tenk om man plutselig ble alene med så mange? Anonymous poster hash: ac220...f7f Hvis de går fra hverandre er det fortsatt begge foreldres ansvar å ta vare på barna, så alene blir man ikke. Anonymous poster hash: 43620...8bd Det går fortsatt ann å dø. I tillegg har jeg også faktisk hørt om foreldre går fra hverandre og den ene slutter å stille opp for barna. Det har vel skjedd både en og to og kanskje flere ganger opp gjennom tidene😂😂😂 Anonymous poster hash: 4ec81...cad
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Link? Anonymous poster hash: de430...711
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Kom over en blogg.. Og det må jeg si - 5 unger er galskap i seg selv på 6 år..men, tøft gjort da. Jeg hadde aldri turt. Tenk om man plutselig ble alene med så mange? Anonymous poster hash: ac220...f7f Hvis de går fra hverandre er det fortsatt begge foreldres ansvar å ta vare på barna, så alene blir man ikke.Anonymous poster hash: 43620...8bd men en kan falle bort, eller ikke ønske å ha samvær. Da er man alene med dem. Å det er faktorer man ikke kan garantere at ikke kommer til å skje! Anonymous poster hash: 2a9eb...3e1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Kom over en blogg.. Og det må jeg si - 5 unger er galskap i seg selv på 6 år..men, tøft gjort da. Jeg hadde aldri turt. Tenk om man plutselig ble alene med så mange? Anonymous poster hash: ac220...f7f Hva betyr "nesten fem barn"? Er det fire barn, snart fem? Anonymous poster hash: cb783...0c9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Kom over en blogg.. Og det må jeg si - 5 unger er galskap i seg selv på 6 år..men, tøft gjort da. Jeg hadde aldri turt. Tenk om man plutselig ble alene med så mange? Anonymous poster hash: ac220...f7f Hva betyr "nesten fem barn"? Er det fire barn, snart fem? Anonymous poster hash: cb783...0c9 Jepp hun ser ut som en kjempeflink mor da, ikke det! Lykkenermange.blogg.no Anonymous poster hash: ac220...f7f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Leser den bloggen fast og synes hun virker som en veldig god mamma. Men ser for meg hun må kjøre en god del når ungene blir eldre.. Litt lurt å tenke på det og. Har 4 barn i tenårene selv og det er langt mer arbeid nå enn når de var små. Anonymous poster hash: bdd81...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå