Gå til innhold

Bra å feriere i Torrijeva, Spania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymous poster hash: 02db8...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, dersom du liker deg i Norge? Det er jo Norges største utenlandskoloni...

Anonymous poster hash: 413eb...9dd

Skrevet

Først kan du jo lære deg hvordan det skrives...

Ikke reis i juli, alt for varmt! Det er et typisk sydensted med strandliv, barnevennlig og fint. Har hørt det skal være greit uteliv også, men det fikk ikke vi prøvd med småbarn. De har noen store shoppingsenter også, hvis du er ute etter sånt. Dyrepark i Elche, det var vel en times tid unna med bil.

Anonymous poster hash: fe4d5...c0c

Skrevet

Det er den tristeste plassen jeg noengang har vært....

Anonymous poster hash: 41efd...f36

Skrevet

Helt supert om du vil ha sol og varme.

Lei gjerne bil, så kommer dere litt rundt.

Flere fine utflukter å ta. Fine strender, koselig promenade i byen.

Anonymous poster hash: e7a01...31e

Skrevet

Mye finere på La Manga 😊

Anonymous poster hash: 585a7...962

Skrevet

Det kommer veldig ann på hva du liker og forventer. Det er ok strand, et ganske bra kjøpesenter, go kart og badeland, og stabilt varmt vær, kort flytur og enkelt å kommunisere. Men det er blottet for kultur, naturopplevelser osv. Nordmenn overalt. Torrevieja er unektelig veldig Harry. Jeg hadde heller valgt litt lengre nord. I området fra Allicante og til litt nord for Benidorm er det noe mer frodig og "spennende" landskap, og litt mindre Harry. Her er også stort badeland, flott fornøyelsespark og dyrepark.

Vi ferierer 10 nord for Torrevieja 1-2 ganger i året. Vi har tilgang på en leilighet gratis der, så blir billig ferie, og har masse kjente som ferierer i samme gate. Både vi og barna storkoser oss, og har blitt veldig gla i området tross min skepsis. Jeg liker at det er mye norske, og med små barn trenger vi ikke noe veldig eksotisk. Det er veldig praktisk at vi får Wasa knekkbrød og old el paso på butikken. Men må innrømme at jeg aldri hadde valgt å feriere der dersom jeg måtte betalt for boligen eller ikke hadde kjente der.

Ang varmen, så har vi vært flere ganger i juli, men bare hatt 40 grader en eneste gang. Ligger mye på 33-34, og der vi holdet til er det ganske "luftig", så har bare vært behagelig syns jeg ihvertfall.

Anonymous poster hash: ce5da...4c9

Skrevet

Vi liker oss best litt lengre nord, forbi Alicante og nordover. Altea, Calpe, Moraira... Mye å finne på i området rundt Benidorm. Vi pleier å leie hus og leiebil :-) I fjor var vi oppe i 38-39 på det varmeste, men tidligere har det lagt på 30-34 grader i juni/juli.

Anonymous poster hash: a0365...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...