Gå til innhold

Hva tenker du om folk som:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut lange og personlige statuser på Facebook om nyttårsforsetter e.l hvor de skriver om hvordan de framover skal tenke mer på seg selv, ikke sette for høye krav (til seg selv) og generelt like seg selv bedre?

Min første tanke er at dette er folk som tydelig er selvopptatt, men gjerne vil ha andre til å tro at de er så oppofrende.

Anonymous poster hash: 22f79...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gjerne de mindre smarte vennene mine som legger ut slike oppdateringer.

Anonymous poster hash: edd57...fb3

Skrevet

Tenker hvorfor gidder de. Hadde ikke fallt meg inn å dele slik med " alle".

Anonymous poster hash: 41f08...128

Skrevet

Jo lengre status, jo mindre intellekt.

Finfin tommelfingerregel 👍🏼

Anonymous poster hash: 2ea53...a6f

Skrevet

Finfin tommelfingerregel 👍🏼

😂😂😂

Anonymous poster hash: edd57...fb3

Skrevet

Legger ut lange og personlige statuser på Facebook om nyttårsforsetter e.l hvor de skriver om hvordan de framover skal tenke mer på seg selv, ikke sette for høye krav (til seg selv) og generelt like seg selv bedre?

Min første tanke er at dette er folk som tydelig er selvopptatt, men gjerne vil ha andre til å tro at de er så oppofrende.

Hvorfor skal man aldri stille krav til seg selv og heller være fornøyd med middelmådighet? Typisk norsk jantelov - alle skal være like og fornøyd med det de er, ingen skal utvikle seg eller sette seg høye mål. Patetisk.

Anonymous poster hash: bb3cd...348

Skrevet

Hvorfor skal man aldri stille krav til seg selv og heller være fornøyd med middelmådighet? Typisk norsk jantelov - alle skal være like og fornøyd med det de er, ingen skal utvikle seg eller sette seg høye mål. Patetisk.

Er vel ikke det som er saken....men hvorfor legge det ut på Facebook? ?

Anonymous poster hash: 4808f...fe8

Skrevet

Er vel ikke det som er saken....men hvorfor legge det ut på Facebook? ?

Anonymous poster hash: 4808f...fe8

Jeg svarte kun på kommentar om hvorfor stille krav til seg selv når man heller kan like seg selv bedre sånn som man er. For øvrig er det helt fritt for folk å legge ting ut på Facebook. Liker du ikke andre sine statuser så kan du "unsibscribe" fra statusoppdateringene deres eller slette dem fra vennelista. Det finnes vel ingen regler om hva folk kan legge ut der. Enkelte blir irritert når noen for 7. gang for uka legger ut bildet av gullungen sin eller kommenterer alt ungen har klart hver eneste dag, enkelte blir irritert av evinnelige festbilder, andre synes det ikke passer seg å ha kjærlighetserklæringer på Facebook. Så hva er greit å diskutere der da? Været?

Skrevet

Finfin tommelfingerregel Anonymous poster hash: 2ea53...a6f

Hva betyr den firkanten?

Anonymous poster hash: fb669...03a

Skrevet

Folk bruker da FB til det de lyster, irriterer det deg så veldig får du bare stå over da vet du. Noe annet må da være mindre intellektuelt!

Anonymous poster hash: 096db...8f5

Skrevet

Jeg blir flau.

Anonymous poster hash: af905...d93

Skrevet

er vel opp til hver enkelt det, hvorfor må alle blande seg opp i det tenker jeg

Skrevet

Syns det er verre med damer i 40 årene som legger ut flere selfis om dagen... 😣😣😣

Anonymous poster hash: 89bfe...da5

Skrevet

Jeg syns også det er de mindre smarte som legger ut sånt. Blir flau av å lese det :/

Anonymous poster hash: 345a4...2ff

Skrevet

Jeg tenker at om jeg ikke gidder å lese en lang status, så skroller jeg videre.

Fint at noen seg seg selv og sine utfordringer/problemer.

Om de velger å legge det ut, så for all del.

(Jeg gjorde det ikke selv, lager skjeldent statuser)

Skrevet

Syns det er verre med damer i 40 årene som legger ut flere selfis om dagen... 😣😣😣

Anonymous poster hash: 89bfe...da5

Jepp, har ei som bytter profilbilde minimum 2-3 ganger daglig😖 Er helt latterlig!

Legger hele tiden ut statuser som at nå er det siste gang og bildet skal stå ut mnd, 2 timer sener er det nytt igjen...

Hun la ut et bilde av guttene som luket i hagen, " sååå greit med hjelp!"

Baksiden der er at naboen hørte henne kjefte og smelle for å få de til å posere på bildet, like etter løp de for å spille ball😂😂

Skrevet

Hvis det er en fin og meningsfull status så beundrer jeg dem for at de tør å vise hvem de er. Synes ikke man er mindre smart av den grunn.

Skrevet

Hva betyr den firkanten?

iPhone viser puletegn, ikke firkant hos meg..

Skrevet

Hva betyr den firkanten?

Puletegn?😶

Jeg får opp "tommel opp"

Anonymous poster hash: f635a...1d9

Skrevet

Hva betyr den firkanten?

Puletegn?😶

Jeg får opp "tommel opp"

Anonymous poster hash: f635a...1d9

👉🏻👌🏼

Skrevet

....ligg vel i samme fila sammen med de som lager tråder om det å ha lange statuser på face....

Anonymous poster hash: 947d0...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...