happyhappy82 Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Noen som har hatt d ? Er litt nyfiken på hvordan d fungerer
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Har hatt det. To damer en mann, ingen i forhold. Vi to jentene hadde ikke møtt hverandre før,vi er nå gode venninner og kuttet kontakten med den fyren. Ikke gjør det om du er i forhold sier jeg bare,ikke verdt det. Og er dere single så finn en mann som er litt mer utholden enn vår var. Anonymous poster hash: 48281...294
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 jeg liker det veldig godt, har hatt både med 2 gutter, 2 jenter og en av her, likte best med de 2 jentene Anonymous poster hash: ccec5...a6b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 jeg liker det veldig godt, har hatt både med 2 gutter, 2 jenter og en av her, likte best med de 2 jentene Anonymous poster hash: ccec5...a6b Mmmm trekant med 3 jenter 😁 Anonymous poster hash: 5129f...e2f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 Jeg har hatt trekant med to menn å det var veldig opphissende. Anonymous poster hash: f8e78...05f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Har hatt med mann og annen dame, hadde hatt sex med begge før. Det var bra, men han hadde gjort mye forarbeid og tenkt ut mange stillinger og dirigerte bra. Dessverre kompliserte det seg med følelser, så nå er det null kontakt. Anonymous poster hash: c1fe1...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå