Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Og renser dere på noe måte? Vi har hatt senga i 6 år og selv om jeg vasker trekket på overmadrassen synes jeg det lukter fælt av overmadrassen. Så slo det meg at det kanskje er på tide å bytte ut overmadrassen i en ny. Den er jo av skumgummi og det lukter litt spesielt etterhvert synes jeg... Anonymous poster hash: c257e...e7a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Kjøpte ny seng i dag, 12 år siden sist! Vi har skiftet overmadrass 3-4 ganger på den tiden. Hun vi kjøpte seng av sa at en madrass bør byttes etter 8 år og overmadrass etter 3 år. Anonymous poster hash: 9cad0...100
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Da er det kanskje på tide med ny overmadrass nå etter 6 år da 😛 Men å bytte ut senga om 2 år synes jeg hører unødvendig ut når overmadrassen blir ny. Da vet du sikkert hvor det er bra tilbud nå du da? 😜 Anonymous poster hash: c257e...e7a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Nei, vi var på Ikea, har ikke sjekket rundt hos andre. Betalte rundt 11 000. De hadde også en deal om vi fikk gavekort på 10% av det vi kjøpte for til å bruke en annen gang. Anonymous poster hash: 9cad0...100
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Jeg kjøpte nettopp et lite trekk for å ha over overmadrassen for å bevare den bedre. Lett å hive inn i vaskemaskina :-) Anonymous poster hash: d79f0...f76
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Jysk har salg. Anonymous poster hash: f7bd8...bdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå