Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Har endelig bestemt at dette må jeg gjøre for megselv . Lurer på hvor dere gjorde det, hvor lenge dere var borte fra jobb og andre ting jeg må tenke på? Anonymous poster hash: ef7a4...dad
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ja, gjorde det nettopp i hjørnene på badet. Trengte ikke være borte fra jobb, men litt stress var det selvsagt Anonymous poster hash: 72936...6e0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har, i 2012. Jeg gjorde det kun for min egen del, trente mye så trengte å fylle på mer volum for å se mer symmetrisk ut Jeg var borte fra jobb i 17 dager, inkludert helgedager. Digg å få hjelp av noen til div gjøremål i huset da du ikke skal løfte tungt eller ha hendene over skulderhøyde. Er også en LIFESAVER å ha noen som han assistere ved første hårvask! Lykke til! Anonymous poster hash: 1c5d7...fa9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Teres Stokkan i Trondheim. Gjorde det i en ferie så var ikke borte fra jobb. Men vil si jeg var kraftig redusert de første 10-12 dagene etterpå. sørg for en god sportsBH, om du bor alene sørg for at du slipper å strekke deg opp i kjøkkenskap etter glass og fat osv. ha i så fall en krakk eller kjøp papp og plast som står på benken. masse puter i senga er et must - det er IKKE godt når du skal reise deg opp av senga - eller legge deg ned for den saks skyld. singletter og cardigans er å anbefale heller enn langermede gensere Anonymous poster hash: 7feb9...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå