Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hei! Jeg er så glad for at jeg endelig er gravid. Og nå vil jeg være med på alt jeg kan! Hva slags kurs/aktiviteter tilbys spesielt for gravide? Og har dere noen anbefalinger? Vet hvertfall at jeg ønsker å starte opp med gravidyoga, men utover det har jeg ikke mye peiling. Takk for alle svar Anonymous poster hash: 4ed9b...f4a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Det finnes fødselsforberedende kurs på sykehusene, men det er 2 timer en gang rett før fødsel. Vet ikke hvor mye som finnes, folk går jo i jobb og sånn selv om de er gravide så er det så mye tid å få med seg "alt"? Anonymous poster hash: d2983...d19
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Her ble det arrangert fødselskurs i regi helsestasjonen. Da traff vi andre gravide, så en video om fødsel, så fortalte hs\jm om fødselen, visste med en dukke og bekkenfigur. Neste gang var det om nav\foreldrepenger, og barseltiden. man fikk vite småting som mange vet, men ingen snakker om. For eksempel barseltårer, hvordan kroppen er, at ungen kan få melkeutslett osv.. Siste kvelden var omvisning på sykehuset og fødeavd.. Du burde sjekke om de har noe slikt. Anonymous poster hash: 97d55...0ac
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 Yoga for gravide finnes flere plasser? Anonymous poster hash: 05a6e...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå