Gå til innhold

Barnet sier at far tar han på tissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen månender siden snakket jeg til sønnen min har ingen voksne har lov å ta på han uten klær på,å da sier sønnen min på 4 år "har ikke pappa lov å ta på tissen min heller? "

Jeg svarte at heller ikke pappa har lov til sånt.

Prøvde å spørre om han har gjort noe sånt men da sa han nei.

I dag når meg og småen tullet ilag så sier han at jeg skal ta på tissen hans,å jeg sier at sånt har ikke voksne lov å gjøre.

Å da svarer han at pappa har meg på tissen.

Når jeg prøver å spørre han litt mer ut om dette så sier at faren aldri har gjort det likevel.

Vet ikke hva jeg skal tro :(

Hvis han har vært en natt alene med faren å jeg overnatter der inne dag nr 2 så hylskriker han ofte i søvne etter meg,så har jo lurt på om det er pga faren eller om det er tilfeldig.

Far er ikke så tolmodig med småen så kan være derfor han skriker etter meg.

Når han var mindre så var det en dag faren sto opp alene med småen,å når faren gikk på badet med småen for å skifte bleie så hører jeg at sønnen min hylskriker etter meg.

Han er veldig mammadalt så trenger jo ikke være annet enn at han ville mamma skulle gjøre det..

Når han var mindre var han også helt hysterisk når jeg la han i sengen sin hos barnefaren,han sovnet kun visst jeg holdt hånden hans til han sovnet.

Hjemme har jeg aldri måtte gjøre det..

MEN det hører med til historien at sønnen vår ikke alltid sier sannheten å derfor er det så mye vanskeligere å vite hva jeg bør gjøre.

Dette er jo en veldig alvorlig beskyldning hvis jeg går videre med dette..

Før har småen blant annet sagt at jeg har bitt han,når han hadde ett svært stygt bitemerket på armen.

Heldigvis visste barnehagen at dette merket fikk han av ett barn i barnehagen.

Hva gjør jeg videre nå?

Anonymous poster hash: 8e275...b48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være han har vasket han på tissen eller tørket etter do?

Anonymous poster hash: 373b7...6a7

Skrevet

Faren har vel vasket han iblant? Håper jeg. Uansett, det er å ta på tissen for en på 4 år.

Skrevet

Jammen han er 4 år.. Du må jo ikke si at pappa ikke kan ta han på tissen! Hva om om far bare har vasket han eller noe sånt, kommet borti ved tørking eller lignende. Det er å ta på tissen for et sånt lite barn.

Det man KAN si er heller at ingen voksne skal gjøre noe med kroppen som man ikke liker eller så man får vondt, selv ikke pappaer eller mammaer.

Jeg ville nå ikke lagt nå i det.. Hadde min gutt sagt noe sånt ville jeg ikke tenkt noe over det. Kan bety så mangt for et ung barnesinn, jeg ville ikke tenkt noe ille i første omgang.

Anonymous poster hash: fa237...8a5

Skrevet

Min datter fortalte stolt mine foreldre at hun hadde hatt tissen sin på tissen min...

Det som hadde skjedd var at hun var med meg på do, og så måtte hun brått akutt tisse, så jeg trakk ikke i snora før det var hennes tur.

Dermed var jo tisset hennes på tisset mitt.

Og hvilket kjønn substantiv har blander hun innimellom. 😊

Man skal selvfølgelig ta barn på alvor, men det er ikke alltid vi hører det de mener å si.

Anonymous poster hash: 32aa7...328

Skrevet

No er ikkje eg ekspert på området, men dette høyres heilt normalt ut for meg. Å "ta på tissen" er då vanleg når ein skal vaske smågutar. Kan hende gjer pappaen det litt meir grundig enn du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...