Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Vi flyttet til ny kommune i juni, og datteren vår fylte 4 i juli. Har ikke fått noen innkalling enda. Er det vanlig at kontrollen er så sent, eller kan vi ha falt ut av systemet pga flyttingen? Vi meldte flytting samtidig som vi flyttet, så regnet med det skulle gå automatisk. Anonymous poster hash: d62f1...a48
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Du må selv melde henne til tannlege og helsestasjon. Anonymous poster hash: c6477...dd1
TPK Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Det er rundt fireårsdagen, pluss minus ett par mnd. Så dere har nok falt mellom to stoler ja. Ville ringt helsestasjonen. Neste er jo ikke før de går på skolen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Systemet skal gå automatisk, men du kan ha glidd igjennom. Noen kommuner har kontrollen før dagen, andre etter. Jeg ringte til helsestasjonen jeg. Da fikk de tatt kontakt med gamle helsestasjon ang papirer og alt gikk mye raskere. Anonymous poster hash: 3b3fe...58b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Takk for svar. Hvordan finner jeg ut hvilken helsestasjon vi tilhører? Anonymous poster hash: d62f1...a48
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Takk for svar. Hvordan finner jeg ut hvilken helsestasjon vi tilhører? Anonymous poster hash: d62f1...a48 Se på kommunen sine nettsider. Finner du ikke noe der, så ringer du til en av kommunens helsestasjoner, så finner de det ut for deg. Anonymous poster hash: 3b3fe...58b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Bare ring og snakk med helsestasjonen. Vi fikk aldri noe innkallelse til 4-årskontroll. De hadde registrert oss hos feil helsestasjon etter en flytting. Jeg ringte selv ikke lenge etter fireårsdagen for å få ordnet time. Jeg tenkte som så at feil skjer fort, og det viste seg jo at det skjedde med oss. Fikk time raskt etter at jeg ringte:) Anonymous poster hash: 91808...b71
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Det er rundt fireårsdagen, pluss minus ett par mnd. Så dere har nok falt mellom to stoler ja. Ville ringt helsestasjonen. Neste er jo ikke før de går på skolen. Her har de både 4 års kontroll ( synstest) og 5 års kontroll (hørselstest) , men kan sikkert ha alt på en gang! Anonymous poster hash: 919bb...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå