Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hører så ofte naboen kjefte på barna sine, og det er "FAEN ALTSÅ!" og "se til HELVETE å få på deg klærne dine og kom deg ut!" Får helt vondt inni meg. Flere som holder på sånn? Håper ikke dette er vanlig.. Anonymous poster hash: 30f5d...688
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Nei. Jeg banner ekstremt sjelden. Dersom det skjer er jeg så sint at det er best å holde seg unna Pappa banner en del, men ikke på den måten du beskriver. Merker at han jobber hardt med å holde seg foran barnebarna. Anonymous poster hash: 8226b...60e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Nei, selv om det en svært sjelden gang unnslipper et lite 'faen'. Da får jeg høre det :-) Anonymous poster hash: 61e0e...e66
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Ja dessverre kan det hende. I ren frustrasjon og sinne... Ikke stolt over det... Anonymous poster hash: 83c87...ff2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Har skjedd i fortvilelse ja.. Ikke stolt;-) Anonymous poster hash: fc889...fd7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Det gjør jeg ikke nei. Jeg banner sjeldent men når jeg først gjør det så er det gjerne fordi jeg slår meg å får skikkelig vondt,å da kommer det banneord helt automatisk. Så småen her forbinder banneord med at noen får vondt Hvis jeg banner så sier han: "fikk du vondt mamma? " Anonymous poster hash: 3452f...8d3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Nei det gjør jeg ikke. Anonymous poster hash: c7469...23d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Det skjer innimellom. Men nå er vi midt i trassalderen 🙈 Anonymous poster hash: 03303...e78
Superdolly Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Nei. De få gangene jeg banner er fordi jeg har slått meg skikkelig. Jeg lærer barna at banneordene kan brukes i slike tilfeller, for eksempel når man bruker hammer og spiker men treffer tommelen. Banner jeg til barna, vil de lære av det og begynne å banne til meg eller andre. Og det ønsker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har noen ganger sagt: nå er jeg dritt lei av å gå rundt å kjefte. Hvis de fyrer hverandre opp noe så inst i det helvete og ikke klarer å slutte, men bare fortsetter å hoppe i sofaen, stå på stuebordet osv. De vet godt at det ikke er lov, men ender opp med å gjøre det så snart jeg er ute av stuen om de er i faenskapets humør... Da har jeg ved et par anledninger sagt at jeg er dritt lei av å kjefte... Anonymous poster hash: 8e492...5c7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Nei, naturligvis ikke! Grøss! Anonymous poster hash: 4b53a...5b2
skinnfilla Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Banner ikke til barna , som i se til helvete å gjør ditt eller datt, faen ta deg osv Mest brukt er vel: men i svarte! Var da som svarte! Herregud er og en gjenganger. Om jeg slår meg, mister eller søler kan nok faen bli brukt , ja.
soleia Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 Nei. Men kallar ikkje "dritt lei" for banning, og tilsvarande frasar har kome her i huset. Dei kom ganske raskt i retur... Det som vert referert i hovudinnlegget er langt over streken for korleis ein snakkar til barn. -eller vaksne for den del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå