Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har en baby som får mme. Har dere fått termos med varmt vann og flaske med kaldt vann gjennom sikkerhetskontrollen? Har spurt begge flyplassene vi skal innom, og fikk et ja og et nei. Nå lurer jeg på hva som er riktig? Anonymous poster hash: 78765...665
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Kan du ikke ta med ferdigblandet Nan? Anonymous poster hash: 427e3...327
pappa til 1 Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Du kan jo ta en tom flaske gjennom kontrollen, dem har jo vann å Micro på innsiden av kontrollen
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 De kan varme på flyet. Anonymous poster hash: 3f865...7cf
Louboutin Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Du får det med gjennom. Vet noen sier at du kanskje må smake på det, men jeg har aldri blitt bedt om det. Men vis frem alt uoppfordret i sikkerhetskontrollen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Vi har brukt ferdigblandet nan når vi har vært på reiser. Ikke noe problem å få de gjennom sikkerhetskontrollen. Micro har jo noen av cafeene så ikke noe problem å få varmet den ☺ Anonymous poster hash: 8998f...d3c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Vi fikk varmt vann på flyet. Ikke noe problem:) Anonymous poster hash: 3a755...5a7
Yellow Brick Road Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Om du har fått ett ja og ett nei, så er vel det fordi reglene er noe uklare og åpne for tolkning. Strengt talt er det jo ikke nødvendig av hensyn til babyen å ta med vann gjennom sikkerhetskontrollen for vann, både kaldt og varmt kan man få tak i både i avgangshallen og på flyet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Alt som babyen trenger til reisen får du med. Du kan altså ikke få med deg 20 beger med joghurt eller 2 liter nan, men så lenge det er så mye som barnet trenger er det ikke noe problem. Jeg sto med ungen på armen og hadde 3 små flasker i bagen med vann og en termos med varmt vann. Glemte helt å ta det opp. De kikka bare på ungen og så sa han ene til han andre "det er sikkert til ungen"... de åpna ikke bagen engang
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Fikk det avklart, ble satt over til "sjefen" og han sa det er absolutt ingen problem med vann til baby gjennom sikkerhetskontrollen. Helt topp! :-) Og joda, det hadde ordnet seg på et vis. Er helt klar over at de har vann inne også, men med koking og avkjøling er det mye lettere å ha med selv. Spesielt når jeg reiser alene, da har man hendene fulle der inne fra før :-) HI Anonymous poster hash: 953a9...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå