Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Det er ikke første gangen, å han har bestandig en unnskyldning. Stort sett skylder han på spam fordi han har vært registrert på nettsidene før han møtte meg. Jeg har aldri gått på den. Denne gangen skyldte han på det samme igjen og sa han kunne slette mailen sin så han slapp spam som "aktiverte" medlemskapet hans igjen. Det han ikke husker er at denne mailen opprettet han to år inn i vårt forhold. Han innrømte til slutt at han hadde laget seg en profil for en måned siden, men sa det var av nysgjerrighet. Det er ikke greit det heller! Nå er jeg så sint, jeg føler jeg ikke kan stole på mannen og jeg vet ikke hvor jeg har han. Det verste av alt er nesten at han tror det holder å holde rundt meg å si unnskyld også er alt bra igjen. Om jeg avfeier han blir han sint. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men føler ikke jeg kan snakke med noen å trenger å lufte hodet. Anonymous poster hash: c3d7b...136
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Sikkert ikke siste gangen han gjør det heller. Anonymous poster hash: 21e29...f5b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Har ikke du hatt en tråd om dette her tidligere? Bli kvitt dusten!! Anonymous poster hash: 6780a...53d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 virker som han er lei forholdet og at det er lettere å komme over deg, ved å komme unde rnoen andre jeg hadde reist, brudd på tillitt er for meg værre en utroskap. ofte henger det nok sammen også. Anonymous poster hash: e1cca...938
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Har ikke du hatt en tråd om dette her tidligere? Bli kvitt dusten!!Anonymous poster hash: 6780a...53d Jeg har ikke skrevet om dette før nei. Hi Anonymous poster hash: c3d7b...136
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 virker som han er lei forholdet og at det er lettere å komme over deg, ved å komme unde rnoen andre jeg hadde reist, brudd på tillitt er for meg værre en utroskap. ofte henger det nok sammen også. Anonymous poster hash: e1cca...938 Det er det jeg har mistenkt også. Hadde vi ikke hatt barn så hadde jeg reist. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har brukt dagen på å trygle å spørre hva han kan gjøre for at jeg skal tro på han, men jeg vet ikke selv. Hi Anonymous poster hash: c3d7b...136
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Gir han sikkert spenning i hverdagen. Tviler på han gjør noe. Da hadde han dratt. Virker nesten som avhengighet? Anonymous poster hash: e74ab...453
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Ikke ok!! Anonymous poster hash: 5750a...337
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 virker som han er lei forholdet og at det er lettere å komme over deg, ved å komme unde rnoen andre jeg hadde reist, brudd på tillitt er for meg værre en utroskap. ofte henger det nok sammen også. Anonymous poster hash: e1cca...938 Det er det jeg har mistenkt også. Hadde vi ikke hatt barn så hadde jeg reist. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Han har brukt dagen på å trygle å spørre hva han kan gjøre for at jeg skal tro på han, men jeg vet ikke selv. Hi Anonymous poster hash: c3d7b...136 Det er det dårligste argumentet jeg har hørt, "hadde vi ikke hatt barn sammen", hva spiller det for noen rolle? barn får med seg mye, og om mor og far er ulykkelige er ikek det positiv for barna heller. er bedre å ha to foreldre som fungerer hver for seg enn to som ikke fungerer sammen. og slike hendelser som du nevner over resulterer jo med krangling og unnvikelse, unger merker det. selv om de har lagt seg merker de det. har ett tante barn med slike foreldre som tror unga ikke merker noe, hun har vondt i magen og er lei seg hele tiden. hun sa tilslutt i fra. og da skjønte ikke foreldrene hvordan hun kunne fått med seg kranglingen, Anonymous poster hash: e1cca...938
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Er det du som har skrevet om at mannen har gjort dette før dere skulle gifte dere også? Som har gått fra mannen en gan gfør? Anonymous poster hash: 7ff7f...dd8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 Du sier du hadde reist hvis du ikke hadde hatt barn med ham... Men hva er det han driver med? Det er ett av to.... 1. Enten så vil han bli i forholdet med deg og barna, men at han også mener han fortjener litt spenning på si for å "holde ut". 2. Eller så er han lei forholdet (selv om han i dag sier noe annet), men i klassisk mannestil så er han for feig til å forlate deg før han har skaffet seg en ny dame. Er det nr. en så må du vurdere om et åpent forhold er greit for deg eller ikke. For en ting er sikkert - denne mannen har gjort dette flere ganger før, han kommer garantert til å fortsette. Det at han lyver deg rett opp i ansiktet med at det er spam og at han blir automatisk gjort til aktivt medlem igjen på datesidene, det er bare tull, det er en unnskyldning han bruker slik at han kan komme unna med det neste gang han også oppretter profil der. Han søker andre damer, og han er ikke mann nok til å innrømme det. Det er en mann som du ikke kan stole på. Hvis du likevel ønsker å prøve, da er det du som må stille krav til ham. Og de må være ufravikelige. Parterapi er nr. en, og det må gå over tid - gjerne lang tid. Han må også være helt ærlig om alle gangene han har opprettet slike dateprofiler mens dere har hatt et forhold. Så må dere sette regler for forholdet - hva er greit og hva er ikke greit? Nettdating, nettsex, møte/snakke med andre om sex, fest med "kompiser" med/uten overnatting..... hvor går din grense, og hva er han villig til å følge? Og husk - han må være villig til å følge reglene "til evig og alltid", hvis ikke har det ingen hensikt at du gir ham en ny sjanse. Full åpenhet på alle sosiale medier/arenaer hvor du har tilgang på det du føler du trenger kan være ett virkemiddel, det må du/dere i så fall komme frem til i fellesskap. Er det nr. to synes jeg det er bedre at du går nå, enn at du kaster bort tiden med ham til han finner seg en ny dame. For blir du hos ham mens han leter etter ny dame så kommer du til å bli ekstremt bitter når han forlater deg - både på ham og deg selv. Mannen har et mønster med å gå bak ryggen din, han ønsker å være utro, og han har et mønster med å lyve til deg. Han har gjort det flere ganger. Spørsmålet da er om du kan få tillit til ham igjen, og om han er villig til å gjøre det som skal til for at du skal få tillit til ham igjen. Jeg tror ikke en mann som har et så gjentakende mønster med løgner og nettdating kommer til å endre seg, han kommer bare til å bli flinkere til å skjule det, slik at du tror han har sluttet, men han har funnet en annen måte å gjøre det på - f.eks. bruke jobbpc, jobbe litt overtid, "være hos en kompis" osv. Anonymous poster hash: a1726...f31
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 Min eksmann var også registrert flere steder og mente at han ikke gjorde noe og det bare var for spenning, siden jeg la på meg hele 5 kilo etter fødslene og ikke sminket meg stivt hver dag eller var kvitrende glad fugl (to kolikkunger mens jeg studerte juss uten å ta pause i studiene eller ekstrajobben min gjorde nok susen der). Etter å ha hacket meg inn på e-posten hans fant jeg ut at joda, han var utro flere ganger. De aller fleste gjør ikke det for "spenning". Med så stor sjanse for å bli oppdaget er det dumt å sette alt på spill på grunn av noen skriving på nett. Da er de nok ute etter en elskerinne. Anonymous poster hash: bd022...da3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Gjør det samme du også,og la han tilfeldigvis se mailen din,så kan han kjenne på følelsen. Eller opprett kontakt med han på de nettstedene han er på og avtal et møte. Anonymous poster hash: f64a9...b36
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Gjør det samme du også,og la han tilfeldigvis se mailen din,så kan han kjenne på følelsen. Eller opprett kontakt med han på de nettstedene han er på og avtal et møte. Anonymous poster hash: f64a9...b36 Lol! Ja!! Fader for en dust han er. Kom deg bort og ta ungene med deg! Anonymous poster hash: d8436...c3f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #15 Skrevet 2. januar 2016 Jeg sier det samme som hun lenger oppe; opprett deg en egen konto på den samme siden. Lag profilen slik du vet han liker den (finn et bilde på nettet?). Ta kontakt med ham og foreslå et treff. Se hva som skjer. Anonymous poster hash: 78b6f...abd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #16 Skrevet 2. januar 2016 Det gjorde min også. Jeg kikket på mailene hans og masse greier fra datingsider lå der. Han skyldte også på spam. Nektet alt han kunne.På dt tidspunktet var jeg egentlig ganske lei av fyre og klarte ikke motbevise noe. Ja, det er slutt nå, og nå driter jeg i alt han eventuellt gjorde mens vi var sammen Anonymous poster hash: 48b69...915
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #17 Skrevet 2. januar 2016 Synes det er skikkelig drøyt. Om du ønsker å gi det en sjanse så forlang full åpenhet fra nå av. Det krever jobb og tid for å opprette tillit igjen. Du skal ha passord til alle e-poster og fb. Om han ikke ønsker å la deg ha dette så bør du gå fra han. Anonymous poster hash: 98b89...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå