Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. januar 2016 #26 Skrevet 3. januar 2016 Obs!!!!!!! Julepynt i sikte!!Antyder du at jeg bør droppe støvelen? 😂 Ja hvis huset er de-julet, så må den også vekk det verste jeg vet er å finne gjenglemte juleting når jeg endelig har fått pakket vekk alt og bært eskene ned i kjellerboden...så det var kanskje mest en vennlig påminnelse
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #27 Skrevet 3. januar 2016 Hahaha! Fantastisk Horestøvletten og skåla med trebiter var noe merkelige greier, resten var innafor! Anonymous poster hash: c6717...7f8
Nullstress;) Skrevet 3. januar 2016 #28 Skrevet 3. januar 2016 Fikk lyst på nøtter jeg nå 😂 Men elsker fargen 😄
MammantilNurket Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #29 Skrevet 3. januar 2016 All ære til deg som sager bittesmå biter ved, alt for kosen! Anonymous poster hash: 8f946...251 Kjøpte dem for seks kroner (?) i en liten pose på Søstrene Grene 😂😂
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #30 Skrevet 3. januar 2016 All ære til deg som sager bittesmå biter ved, alt for kosen! Anonymous poster hash: 8f946...251 Kjøpte dem for seks kroner (?) i en liten pose på Søstrene Grene 😂😂 Hvorfor? Hva tenkte du da du puttet de i kurven? Anonymous poster hash: b301c...9f0
MammantilNurket Skrevet 3. januar 2016 Forfatter #31 Skrevet 3. januar 2016 All ære til deg som sager bittesmå biter ved, alt for kosen! Anonymous poster hash: 8f946...251 Kjøpte dem for seks kroner (?) i en liten pose på Søstrene Grene 😂😂Hvorfor? Hva tenkte du da du puttet de i kurven? Anonymous poster hash: b301c...9f0 Jeg tenkte på cava. Hva ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå