liniss - mamma til tre små Skrevet 3. januar 2016 #26 Skrevet 3. januar 2016 Navnet skjemmer ingen, men husk at babyen ikke alltid er en liten gutt. Han skal også bære navnet som en mann. Venter jo gutt selv snart, å har spesielt dette med i tankene. Nandor eller Nander? Tenkte Noddy med en gang. Spesielle grunner til dette navnet???
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #27 Skrevet 3. januar 2016 Jeg må innrømme jeg ikke liker noen av dem, men Nandor er vel best av de to. Nander høres ut som "Sander" men at barnet ikke klarer å si det ordentlig. Anonymous poster hash: c4dde...3f3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #28 Skrevet 3. januar 2016 Nandor Emilian tror jeg er noe av det styggeste navneforslaget jeg noengang har hørt. Og da tar jeg med Carosander. Er det noen fedre som selv ville likt å hete Emilian? Barna skal ikke være smågutter hele livet. De skal bli voksne og forhåpentligvis få seg en jobb. Nandor var ikke særlig barnslig, men har dårlig klang. Anonymous poster hash: 05e05...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå