Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Hvor mye vil dere si at babyen sparket? Hvor ofte i løpet av døgnet kjente dere noe til den? Jeg er inne i mitt andre, risikofylte svangerskap, med førstemann gikk det nesten galt. Og stresser noe fryktelig med hensyn til sparkingen.. Anonymous poster hash: 944ab...38f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Er 32 uker nå og har kjent spark daglig siden uke 18. De siste ukene har jeg kjent det jevnlig gjennom hele dagen, med unntak av kanskje en time eller to innimellom hvor h*n tydeligvis sover. Noen dager har bevegelsene vært mer tydelig enn andre dager, men bevegelse har det vært. Anonymous poster hash: f62be...cb7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Er 32 uker nå og har kjent spark daglig siden uke 18. De siste ukene har jeg kjent det jevnlig gjennom hele dagen, med unntak av kanskje en time eller to innimellom hvor h*n tydeligvis sover. Noen dager har bevegelsene vært mer tydelig enn andre dager, men bevegelse har det vært. Anonymous poster hash: f62be...cb7 Samme her bortsett fra at jeg på begge hadde noen få dager der jeg kjente to-tre spark ila dagen. Anonymous poster hash: 9568a...456
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Hvor mye vil dere si at babyen sparket? Hvor ofte i løpet av døgnet kjente dere noe til den? Jeg er inne i mitt andre, risikofylte svangerskap, med førstemann gikk det nesten galt. Og stresser noe fryktelig med hensyn til sparkingen.. Anonymous poster hash: 944ab...38f ta kontakt med jordmor eler lege slik at du kan få enda tettere oppfølging, spesielt om du er så bekjymret. vet flere som har ultralyd annehver dag mot slutten. eller er inne hver dag å hører på hjertelyden. nettopp pga dette. Anonymous poster hash: 8fd27...764
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Hvor mye vil dere si at babyen sparket? Hvor ofte i løpet av døgnet kjente dere noe til den? Jeg er inne i mitt andre, risikofylte svangerskap, med førstemann gikk det nesten galt. Og stresser noe fryktelig med hensyn til sparkingen.. Anonymous poster hash: 944ab...38f ta kontakt med jordmor eler lege slik at du kan få enda tettere oppfølging, spesielt om du er så bekjymret. vet flere som har ultralyd annehver dag mot slutten. eller er inne hver dag å hører på hjertelyden. nettopp pga dette. Anonymous poster hash: 8fd27...764 Har bare kommet til uke 28, og får foreløpig ul hver 14 dag. Men fødte i uke 32 forrige gang, og den gang gikk det fort fra galt til verre. Var på kontroll og fikk beskjed om å komme tilbake om en uke. To dager etter var hun ute.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, er så redd hele tiden. Anonymous poster hash: 944ab...38f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Kanskje det kan hjelpe deg å telle spark? Skriv opp hver dag, på er tidspunkt hvor den lille pleier å være våken, hvor lang tid det tar før du kjenner ti spark. Betryggende, og i tillegg et sterkt argument for å få oppfølging/hjelp hvis det plutselig endrer seg! Anonymous poster hash: e7cef...e18
Optatium Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Kjente spark daglig fra uke 18, men lite på dag og natt. På lvelden var det fest😜
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Hvor mye vil dere si at babyen sparket? Hvor ofte i løpet av døgnet kjente dere noe til den? Jeg er inne i mitt andre, risikofylte svangerskap, med førstemann gikk det nesten galt. Og stresser noe fryktelig med hensyn til sparkingen.. Anonymous poster hash: 944ab...38f ta kontakt med jordmor eler lege slik at du kan få enda tettere oppfølging, spesielt om du er så bekjymret. vet flere som har ultralyd annehver dag mot slutten. eller er inne hver dag å hører på hjertelyden. nettopp pga dette. Anonymous poster hash: 8fd27...764 Har bare kommet til uke 28, og får foreløpig ul hver 14 dag. Men fødte i uke 32 forrige gang, og den gang gikk det fort fra galt til verre. Var på kontroll og fikk beskjed om å komme tilbake om en uke. To dager etter var hun ute.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, er så redd hele tiden. Anonymous poster hash: 944ab...38f Spør om å få komme på kontroll hver uke! Anonymous poster hash: 9568a...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå