Gå til innhold

Er priskrigen over nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?



Anonymous poster hash: 55a9b...1cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at butikkene fortsatt skal krige om å bli butikken som har billigst julemat?

Når det ikke er jul mer mener jeg...

 

Anonymous poster hash: 551f2...1b1

Skrevet

Det var jo ikke bare julemat. Men tror den er over, ja. Ser også at Kiwi er merkbart billigere enn Rema nå sånn generelt.

Skrevet

Det er fortsatt noen varer som er unaturlig billig så det er nok bare å holde øya oppe. Jeg kjøpte ketchup for 10kr flaska på mandag, jeg hamstret ikke da det ikke er på ketchup matbudsjettet ryker...

 

Anonymous poster hash: 0e0fd...b97

Skrevet

Mener du at butikkene fortsatt skal krige om å bli butikken som har billigst julemat?

Når det ikke er jul mer mener jeg...

 

Anonymous poster hash: 551f2...1b1

Hvor står det at jeg mener det?

 

Anonymous poster hash: 55a9b...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...