Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Er stadig inne og ser på økonomien min. Får Mail av og til der han skriver at han ser vi har fått en god lønn denne mnd f.eks og om vi skal betale inn ekstra på huslånet da osv. Er det greit å gjøre sånn? Trodde økonomen vår var en privatsak og at de bare sjekker når vi spør om en sak. Anonymous poster hash: 33f36...650
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Ojj meget spesielt!! 😳😱 Anonymous poster hash: 5f539...010
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Hvis dere ikke har bedt om en slik oppfølging hadde jeg bytta bank og meldt vedkommende sentralt et sted! Anonymous poster hash: 2236e...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 HVA? Hadde jeg aldri funnet meg i!!! Anonymous poster hash: 91f32...218
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Jeg er rådgiver i bank og har ikke lov å gå inn på kontoer uten grunn. Dersom du ikke har bedt om ekstra oppfølging, eventuelt at du har store problem med å betale lånene til fristene (flere ganger og du skal da ha fått beskjed fra banken), så har ikke rådgiver lov å komme med forslag på hva du skal bruke pengene til. Jeg ville ringt banken, bedt om en samtale med sjefen på PM (privatmarked), forklart at rådgiver er inne og sjekker hvilken lønn du får og bedt om å få byttet rådgiver (evt ville jeg byttet bank) Send evt mailer med bevis til sjefen på privatmarked (er sjefen til alle rådgivere). Hos oss hadde dette vært oppsigelsesgrunn. Dataansvarlig i banken kan i tillegg gå inn og sjekke hva rådgiveren har vært inne på. Da ser man på hvilke saker/Mail rådgiver har fått og sjekker om man har vært inne på ting/kontoer man ikke skal. Anonymous poster hash: 8d79b...cde
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Det 15:22 sa. Veldig spesielt. Anonymous poster hash: 904df...2b1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Oi! Jeg jobber også i finanssektoren og har aldri hørt om noe lignende! Du er sikker på at du/dere ikke har bedt om ekstra oppfølging eller noe sånt? Anonymous poster hash: 58e55...be2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Jeg hadde sett rødt! Eneste gangen jeg har blitt kontaktet var for unormal aktivitet på kortet og en invitasjon til en fotball kamp Anonymous poster hash: cf644...e45
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Hvilken bank er dette? Anonymous poster hash: e0e67...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå