Gå til innhold

Slutt på Kiwis holdbarhetsgaranti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om at det fra 2.1.2016 ble slutt på holdbarhetsgarantien de hadde om at man kunne få gratis varer dersom de var utgått. Men jeg ser ingenting skrevet om det på hjemmesiden eller på Facebooksiden deres. Er det faktisk tilfelle? Plutselig blir matbudsjettet mangedoblet.. :-/

Anonymous poster hash: dd060...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått beskjed?

Anonymous poster hash: 1d950...9de

Skrevet

De sa det på butikken før nyttår.

Skrevet

Veldig mange butikker har nå eget sted for varer som er gått ut av dato. Da selges det for eb rimeligere penge. Jsnn være de legger seg på samme måte som andre kjeder.

Anonymous poster hash: 58952...c58

Skrevet

Har fått beskjed om at det fra 2.1.2016 ble slutt på holdbarhetsgarantien de hadde om at man kunne få gratis varer dersom de var utgått. Men jeg ser ingenting skrevet om det på hjemmesiden eller på Facebooksiden deres. Er det faktisk tilfelle? Plutselig blir matbudsjettet mangedoblet.. :-/

Men at matbudsjettet mangedobles var vel å ta i?

Anonymous poster hash: 58952...c58

Skrevet

Har fått beskjed om at det fra 2.1.2016 ble slutt på holdbarhetsgarantien de hadde om at man kunne få gratis varer dersom de var utgått. Men jeg ser ingenting skrevet om det på hjemmesiden eller på Facebooksiden deres. Er det faktisk tilfelle? Plutselig blir matbudsjettet mangedoblet.. :-/Anonymous poster hash: dd060...657

Men at matbudsjettet mangedobles var vel å ta i?Anonymous poster hash: 58952...c58

Faktisk ikke ;) Har hatt et veldig lavt matbudsjett til nå, først og fremst takket være Kiwi. Har vært nødt til å spare på hver krone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...