Gå til innhold

Jobb og hverdagen nærmer seg...


BT85

Anbefalte innlegg

Så blir det jobbstart etter en god og litt rar juleferie. Jeg har brukt nesten all tid utenom selskaper på å lese om og tenke på graviditet, og ikke minst til å HVILE (litt ekstra trøtt nå ja). Fikk pos test bare noen dager før ferien, så har ikke rukket å jobbe noe særlig som gravid. Nå er jeg over hodet ikke motivert for å begynne i jobb igjen om to dager, men håper motivasjonen hjelper seg når jeg er igang igjen :-S hvordan er det med dere? Gleder dere dere til å komme igang igjen, eller ville dere helst bare forlenget ferien litt til? :-)

Endret av Betta85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jobbet to dager i mellomjula, og fant da fort ut at det ikke gikk så bra. Er konstant kvalm, og kaster opp med jevne mellomrom. Spesielt når jeg blir sulten. Dro til legen, og hun mente det var best med en sykemelding. Hadde ekstrem svangerskapskvalme i de to første svangerskapene mine også. Så nå er jeg sykemeldt fram til februar, og da skal jeg ha tre uker ferie 😊 så håper jeg at kvalmen har gitt seg etter det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring <3 hvor langt er du på vei? Jeg har bare litt bølger av kvalme, men har heldigvis (foreløpig??) ikke vært i nærheten av å kaste opp. Er i uke 6 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😊 er 8+2 i dag 😊 skjønner hva du mener med at alle tankene er en annen plass! Men tiden går jo fortere når man har noe å gjøre da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner på jobb til mandag... gruer meg, jeg er mye kvalm og jeg jobber på kjøkken, med masse lukter og mat. Jeg er døds sliten og trøtt konstant også... 2 timer i byen og jeg dauer XD 

Jeg er bare 7 +3 uker, men kjenner det tar på kroppen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konstant trøtt her også. Håper det blir bedre når vi må fokusere på andre ting. Lykke til

ja vi får håpe det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å begynne å jobbe igjen, ikke så veldig motivert og vi skal inn i en krevende fase på jobb. Er ikke så dårlig heldigvis, men føler meg sløv hele tiden. Og ufokusert. Samtidig håper jeg at jobben kan få dagene til å gå fortere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung dag i dag! Hadde glemt litt hvor uggen jeg er i formen når jeg må tidlig på jobb. Småkvalm hele formiddagen. Merker stor forskjell på å være gravid med og uten barn fra før! Med en knert på 19 mnd kan man ikke ligge rett ut på sofaen etter jobb heller. Gleder meg til kveldene blir lysere, tror og håper jeg får mer energi da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tung start.. Kvalm og trøtt hele dagen hjemme med 2 stk som hadde planleggingsdag i bhg.. Så kom jeg meg på jobb etter middag. Kvalm og trøtt der og, og nå er jeg helt ferdig. Vondt i ryggen og kvalm..

 

Dette blir en morsom tid fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner jeg ikke skal klage så mye så lenge jeg ikke har barn fra før av. Selv uten egne barn syns jeg dette er tøft nok! Men er greit å være igang også da. Merker motivasjonen også sniker seg sakte men sikkert tilbake ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tungt å starte her også. 10 uker på vei nå, så må informere sjefen. Jobber på en psykiatrisk akutt post, så usikker på om jeg vil jobbe så mye lengre nå som magen kommer snikende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung start ja og mye kvalme. Foreløpig er det rolig på jobb og jeg har en veldig fleksibel arbeidsdag, så jeg kan jobbe hjemme når det står på som verst. I dag var jeg kvalm fram til kl 12. Led jeg meg gjennom et møte, dro hjem for å jobbe og sovnet med pcen på fanget, hehe. 

Veldig spent på hvordan det skal gå når kaoset begynner for fult neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...