Gå til innhold

sensitivt penishode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har så sensitivt penishode at jeg kun får suge han med forhuden over hodet. Jeg synes ikke noe særlig om det. Flere som har det slik? Er det eventuelt noe han kan gjøre for å herde huden på penishode?

Anonymous poster hash: eb6a2...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må vel gå med forhuden tilbaketrukket i trusa slik at den bir herdet da, som om han skulle vært omskåret? Tar 7-14 dager å desensitisere, ifølge omskårede menn jeg har snakket med.

(lager du vakum når du suger? Det kan jo kanskje bli litt voldsomt, er jo mye mildere om man bare lar den gli inn og ut)

Anonymous poster hash: a2863...f46
Skrevet

Han sier at tunge og gane blir for ru...uavhengig av vakuum. Takk for svar. HI

Anonymous poster hash: eb6a2...153

Skrevet

Samme hos oss, men vi tror det er fordi forhuden er litt trang så den er sjelden trukket tilbake og derfor er han veldig øm.. Det er tungvint for jeg må være så forsiktig.

Skrevet

Han må vel gå med forhuden tilbaketrukket i trusa slik at den bir herdet da, som om han skulle vært omskåret? Tar 7-14 dager å desensitisere, ifølge omskårede menn jeg har snakket med.

(lager du vakum når du suger? Det kan jo kanskje bli litt voldsomt, er jo mye mildere om man bare lar den gli inn og ut)

Anonymous poster hash: a2863...f46

Hadde prøvd dette.

Mannen min er omskåret og veldig lite sensitiv =/ Så dette høres ut som et luksusproblem.

Anonymous poster hash: f214f...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...