Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 9-åringen har besøk av to klassekompiser nå og jeg blir snart gal!!! Sendte de ut for jeg har hodepine og blir tullete av roping og løping og dører som smeller nedi kjelleren 😱 Men da fant de ut at de skulle spille fotball og han ene poler ballen mot dører og vinduer så måtte ut å be de gjøre noe annet. Og da begynte de å lekesloss MED innebandykøllene. Måtte igjen ut å be de legge fra seg køllene før noen blir skadet. Da jeg gikk inn hørte jeg ene si til sønnen min...hvorfor får vi ikke spille dataspill? Og jeg lurer jammen på hvorfor jeg ikke bare sender de inn og setter på playstation...da er det ihvertfall fred og ro. Så spm mitt er da altså: Når blir de roligere og jeg slipper å bli smågal når vi har besøk her?? Og til de som tror det er slitsomt med småbarnstida...hehe bare vent 😛 1-åringen krabber rundt her og leker og koser seg og gjør meg på ingen måte gal eller sliten 🙊 Anonymous poster hash: 3453f...d54
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Våre gutter har aldri oppført seg sånn, så det er vanskelig å si for din del. De er jo helt elektriske til tider, men forstår en beskjed og hører. Kanskje en ide å være litt tydeligere i oppdragelsen. Anonymous poster hash: f0d6d...4fd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Har en 8 åring, og de oppfører seg ikke sånn. Og han har jevnlig kompiser på besøk. Og det går ganske stille og rolig for seg. De leker mye med lego, og har rollespill. Her får de spille litt tv spill og. Ellers er de ute og leker. Og de kan bråke litt, og herje litt. Men ikke sånn som du beskriver. Og bestekompisen hans har ADHD og. Anonymous poster hash: c30e9...717
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Aldri opplevd dette selv jeg heller. og om de som er på besøk ikke hører etter på det jeg sier, så ber jeg dem dra hjem, mitt hjem mine regler. ig våre barn ved hva som er lov ikke lov i vårt hus, men de blir jo oovertalt til atl mulig rart noen ganger. og da sier jeg i fra på en ordentligmåte at, om mitt barn sier det ikke er lov, så er det ikke det. og om dem ikke kan respektere det, kjører jeg dem hjem. ikke værre enn det. tvspill, når en har beslk? da skulle man tro man kunne klare å finne på andreting når man er flere Anonymous poster hash: 361f2...bbd
skinnfilla Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 (endret) Har jenter så det er lite slåssing og bråk, heldigvis. Det går mer på mas og rot, glitter , maling osv Men jeg hadde gjort som deg, sendt de ut. Skjønner godt du blir gal, har 3 nevøer(brødre) som lekeslåss og herjer noe vanvittig . Blir helt svett av å se på de! Kjempegreie gutter, en og en, men sammen! Gudbedre😂 Endret 2. januar 2016 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Våre gutter har aldri oppført seg sånn, så det er vanskelig å si for din del. De er jo helt elektriske til tider, men forstår en beskjed og hører. Kanskje en ide å være litt tydeligere i oppdragelsen. Anonymous poster hash: f0d6d...4fd Det er ikke min gutt som oppfører seg sånn men besøket 😱 Anonymous poster hash: 3453f...d54
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Har jenter så det er lite slåssing og bråk, heldigvis. Det går mer på mas og rot, glitter , maling osv Men jeg hadde gjort som deg, sendt de ut. Skjønner godt du blir gal, har 3 nevøer(brødre) som lekeslåss og herjer noe vanvittig . Blir helt svett av å se på de! Kjempegreie gutter, en og en, men sammen! Gudbedre😂 Hehe skjønner hva du mener! Sønnen min har ei venninne som pleier å være her og da blir jeg litt smågal av mas! Kan du hebte perler, kan du stryke perler, kan jeg gi babyen mat, jeg er tørst, jeg er sulten...Tror jeg kanskje rett og slett ikke egner meg til å omgås andre sine barn 🙊😛 Anonymous poster hash: 3453f...d54
skinnfilla Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Har jenter så det er lite slåssing og bråk, heldigvis. Det går mer på mas og rot, glitter , maling osv Men jeg hadde gjort som deg, sendt de ut. Skjønner godt du blir gal, har 3 nevøer(brødre) som lekeslåss og herjer noe vanvittig . Blir helt svett av å se på de! Kjempegreie gutter, en og en, men sammen! Gudbedre😂 Hehe skjønner hva du mener! Sønnen min har ei venninne som pleier å være her og da blir jeg litt smågal av mas! Kan du hebte perler, kan du stryke perler, kan jeg gi babyen mat, jeg er tørst, jeg er sulten...Tror jeg kanskje rett og slett ikke egner meg til å omgås andre sine barn 🙊😛 Anonymous poster hash: 3453f...d54 Hehe, akkurat😉 Idag har hun på 5 besøk og har faktisk ikke hørt noenting, de er på rommet og leker på 3. timen nå! Kun vært nede og spist . Veldig kjekt, nå er de lenge siden sist de så hverandre. Hun på 9 får besøk etterpå , de okkuperer leiligheten nede, sitter med iPad, musikk og tegnebøker. Blir nok til at de sover der i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå