Iselilja Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Skulle prøve dette for første gang i dag, og fant frem masse små skatter vi kunne bytte med. Barna ble litt skuffet da vi fant cachen, og det bare var en bitteliten boks med en loggbok i. Hvordan kan jeg på forhånd finne ut om cachen inneholder småting?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Står størrelse på cachen  Anonymous poster hash: e4b9b...cbe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Vi var også ute i går. Det varierer hva som ligger oppi dem. Var en hårbøyle oppi en av dem. Ellers bare ting som ikke er kjøpeting,. Tenker det viktigste er jo at barna er ute og får frisk luft, i tillegg til spenningen med å finne "postene". Skal ikke være noen "adventskalendere"... kanskje legge i en fin stein eller kongle. Ikke masse plast-dritt.. Anonymous poster hash: 494ba...c96
Iselilja Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2016 Takk for svar. Ser at det står str, men er det slik at xs er bare bok, mens de større har "skatter"?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 De aller minste er mikro og har alltid kun logg. Du må ta de større for at det skal være ting i de. Det er dessverre ymse kvalitet til tider men mine syns det er kjekt å bare finne :-). Hvis du sjekker attributter ser du ofte endel info om cachen. Anbefalt for barn er en egen attributt og den gir en pekepinn. Hvilket område er du i? :-) Jeg har lagt ut flere selv og funnet mange hundre. Utrolig moro hobby.  Anonymous poster hash: 13e10...204
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Har noen lyst til å forklare?  Anonymous poster hash: c1a35...79b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Barna skuffet??? Var det ikke mestringsfølelse da de fant den? Var ser-ikke gøy å lete??  Anonymous poster hash: af878...ff5
Iselilja Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2016 Barna skuffet??? Var det ikke mestringsfølelse da de fant den? Var ser-ikke gøy å lete??  Anonymous poster hash: af878...ff5 Det var kjempegøy! Men femåringen hadde gjort dette med bhg før, og da byttet de skatter. Han hadde plukket ut en veldig fin sprettball han ville legge i boksen. Vi voksne hadde aldri gjort det før, så vi visste ikke at det ikke var bytteskatter i alle, og premissene ble litt feil. Var ikke akkurat slik st han sippet, var fortsatt bli og fornøyd (siden alt ofte må forklares i minste detalj her inne), men det hadde vært enda mer morsomt om det var en skatt vi kunne bytte der
Iselilja Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2016 De aller minste er mikro og har alltid kun logg. Du må ta de større for at det skal være ting i de. Det er dessverre ymse kvalitet til tider men mine syns det er kjekt å bare finne :-). Hvis du sjekker attributter ser du ofte endel info om cachen. Anbefalt for barn er en egen attributt og den gir en pekepinn. Hvilket område er du i? :-) Jeg har lagt ut flere selv og funnet mange hundre. Utrolig moro hobby.  Anonymous poster hash: 13e10...204 Takk for svar Vi gikk bare rett ut fra huset i dag, og 700m borti veien Holder til i Follo/Østfoldområdet
Iselilja Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2016 Har noen lyst til å forklare?  Anonymous poster hash: c1a35...79b Nå er jo jeg helt nybegynner, så du får sikkert bedre svar, men helt enkelt går det ut på å lete etter små bokser. Du kan laste ned en app som gir deg oversikt over casher i nærområdet og viser retning. Finnes over hele verden, så vidt jeg har forstått? Var veldig gøy, og absolutt noe vi vil gjøre igjen. Barna syntes det var gøy å lete, og å være litt spioner (skal ikke avsløre seg for "uinnvidde"). Stor stas!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016  De aller minste er mikro og har alltid kun logg. Du må ta de større for at det skal være ting i de. Det er dessverre ymse kvalitet til tider men mine syns det er kjekt å bare finne :-). Hvis du sjekker attributter ser du ofte endel info om cachen. Anbefalt for barn er en egen attributt og den gir en pekepinn. Hvilket område er du i? :-) Jeg har lagt ut flere selv og funnet mange hundre. Utrolig moro hobby.  Anonymous poster hash: 13e10...204 Takk for svar Vi gikk bare rett ut fra huset i dag, og 700m borti veien Holder til i Follo/Østfoldområdet Hvilken app bruker du?   Anonymous poster hash: 13e10...204
Iselilja Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2016   De aller minste er mikro og har alltid kun logg. Du må ta de større for at det skal være ting i de. Det er dessverre ymse kvalitet til tider men mine syns det er kjekt å bare finne :-). Hvis du sjekker attributter ser du ofte endel info om cachen. Anbefalt for barn er en egen attributt og den gir en pekepinn. Hvilket område er du i? :-) Jeg har lagt ut flere selv og funnet mange hundre. Utrolig moro hobby.  Anonymous poster hash: 13e10...204 Takk for svar Vi gikk bare rett ut fra huset i dag, og 700m borti veien Holder til i Follo/Østfoldområdet Hvilken app bruker du?  Anonymous poster hash: 13e10...204 Den det var lenket til på geocaching.com. Geocaching intro, tror jeg den heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå