Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg holder på å fylle ut søknaden. Kan velge mellom forhåndsgodkjenning eller lån til en bestemt bolig. Jeg skal søke om forhåndsgodkjenning, men jeg lurer bare på hvordan det funker når man søker om lån til en bestemt bolig? Boligene selges jo relativt raskt, hvordan skal man ha håp om å få tilslag på noe når man må søke kommunen først? Er det ikke flere ukers behandlingstid? Anonymous poster hash: 1d879...a32
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 De få jeg kjenner som har søkt om bestemt bolig har skulle "arve" av et familiemedlem. Man kan jo også søke for nybygg.. Tror flesteparten som søker søker om forhåndsgodkjenning. Anonymous poster hash: bd24a...a79
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Vi søkte forhånds godkjenning, behandling tiden var 2 virkedager og vi fikk 40% av boligens verdi Anonymous poster hash: 47767...dfd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Takk for svar! Siste anonym: Søkte dere for hele summen? Jeg aner ikke om jeg kvalifiserer til et slikt lån, men må prøve. Får ikke lån i vanlig bank, har prøvd. Og er nødt til å flytte. Har ikke midler til depositum, eller hvitevarer som jeg trenger hvis jeg skal bytte leilighet. Alt av møbler her er eksens, og de må han få tilbake snart, så jeg får ham ut av livet mitt. Både politi og barnevern anbefaler meg å flytte. Anonymous poster hash: 1d879...a32
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Hei. Vi fikk for hele summen skrev ett langt brev ved siden av ( vi hadde fått avslag to ganger før ) Står på sidene deres at det Gis til de med svak økonomi , barnefamilier og event sykdom eller lihnenende . Samboer Eide bolig med litt egen kapital , men han hadde betalings anmerkninger så vi fikk ikke lån. Vi hadde ett soverom og hadde barn så vi trengte større . Han har også vært utsatt for en bil ulykke så han hadde derav litt sykdom også . Men beskriv alt i ett brev til de, det hjalp oss og vi lånte 1,9 millioner . Etter salg av andre leil skyldte vi da 1,4 mill Anonymous poster hash: 495c6...a40
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Takk for tips, jeg har time hos dem til uka, tenkte å forklare hele situasjonen for dem, men det er nok enda smartere å ha det nedskrevet i et brev til dem. Så det skal jeg gjøre! Kan jeg spørre, var det lang tid mellom hver gang dere søkte? Må man vente et år mellom hver gang? Anonymous poster hash: 1d879...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå