Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Rundt 14 dager mener jeg å huske. Også kom vanlig mens nøyaktig fire uker etter SA'en. Anonymous poster hash: b043a...5ac
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Okei får bare vente å se da.. 14 dager siden nåå... Hmm.. Var veldig kraftig spontanabort kom masse ut i 12 timer... Men hvordan vet man at man trenger utskrapning? Anonymous poster hash: c55b4...543
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Det vet jeg ikke dessverre... Jeg hadde utskrapning fordi at morkaken ikke kom ut. Var 17 uker på vei, og fødte et dødt foster hjemme. Ble da hentet med ambulanse og hasteopperert for å få ut morkaken som satt igjen inni meg... Er man kortere på vei, så tror jeg det er mest vanlig at alt kommer samtidig. Vil jo tro man får betennelsessymptomer, feber osv dersom ikke alt er ute? Anonymous poster hash: b043a...5ac
Julie (: Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Til neste mens som kom 5 uker etter. Blødde kraftig i to uker. Men dette var en medisinsk abort etter MA, så det forklarer vel kanskje hvorfor blødningene var så store.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Det vet jeg ikke dessverre... Jeg hadde utskrapning fordi at morkaken ikke kom ut. Var 17 uker på vei, og fødte et dødt foster hjemme. Ble da hentet med ambulanse og hasteopperert for å få ut morkaken som satt igjen inni meg... Er man kortere på vei, så tror jeg det er mest vanlig at alt kommer samtidig. Vil jo tro man får betennelsessymptomer, feber osv dersom ikke alt er ute? Anonymous poster hash: b043a...5ac Takk for svar. Oi du var langt på vei ... Jeg var ca 14 uker på vei(tror vi,hadde blitt gravid rett etter en ma) Hmm føler sånn at det vil komme mer.. Anonymous poster hash: c55b4...543
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Kan uansett være lurt å ta en sjekk hos gynekolog etter at du har sluttet å blø, så sjekket de at alt er ute og at alt ser normalt ut. Anonymous poster hash: b043a...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå