Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har alltid hatt behov for en del søvn, men den siste tiden har det vært helt ekstremt.. I julen tror jeg at jeg har sovet omtrent tolv timer hver natt.. Jeg blir litt bekymret for om det kan være noe galt med meg? Det er jo ikke normalt at et voksent menneske sover så mye? Eller kan det bare være en reaksjon på at kroppen endelig får slappe av? Har en stressende hverdag til vanlig, svært stressende jobb og plenty som skjer etter jobb også (+ at i høst har mannen vært mye borte). Noen som vet? Anonymous poster hash: 57a8a...d01
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #2 Skrevet 2. januar 2016 Søvn avler søvn? Stemmer nok på voksne også det. Har hatt det litt sånn selv i friperioder. Anonymous poster hash: e2a69...bf3
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Har det på samme måte etter perioder med mye stress.
TPK Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 Der kan være en reaksjon på stresset, eller du mangler noe. Mange mangler d-vitamin nå om vinteren. Tar du tran? Spiser du variert? Trener du? Jeg ville tatt en tur til legen og bedt om blodprøver for alle vitaminer og mineraler, stoffskifte, jern, osv
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #5 Skrevet 2. januar 2016 Jeg spiser variert og trener. Nå i jula har jeg ikke trent og ikke spist fisk feks, men gjør dette vanligvis. Jeg tar ikke tran, så kanskje jeg kan mangle D- vitamin? Får kjøpe inn og se om det hjelper!😊 Anonymous poster hash: 57a8a...d01
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Søvn avler søvn. Jeg føler meg stort sett alltid bedre om jeg går meg en tur i stedet for å sove. Spesielt om jeg føler meg trøtt om dagen:) Anonymous poster hash: 25d97...861
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har også sovet helt ekstremt mye i jula 💤 Helt vanvittig trøtt.. Det begynte 1.juledag Anonymous poster hash: 6c603...900
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Idiopatisk hypersomni? Anonymous poster hash: b27ff...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå